صفحات
شماره هشت هزار و دویست و پنجاه و شش - ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و پنجاه و شش - ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۲۰

افشای لیست جذاب نکونام برای استقلال

ناکامی آبی‌پوشان در جذب بازیکنان مورد نظر و تمدید قرارداد با بازیکنان فصل پیش اعتراض جواد نکونام را به همراه داشت. سرمربی استقلال بارها در مصاحبه‌های اخیر خود نسبت به ناکامی مدیران سابق استقلال در جذب بازیکنان مورد نظر انتقاد کرده است. یکی از این مدیران سابق، سید حجت کریمی است که در واکنش به انتقادهای صورت گرفته، نامه درخواست جواد نکونام برای تقویت تیم در نقل‌وانتقالات پیش‌فصل لیگ بیست‌و‌سوم را در صفحه شخصی خود منتشر کرد. براساس این لیست، سرمربی آبی‌ها برای جذب یک دروازه‌بان، مدافع و هافبک خارجی، میلاد محمدی، سامان فلاح، عارف آقاسی، سعید عزت‌اللهی، رضا اسدی، یاسین سلمانی، مهدی قائدی، محمد محبی، محمدحسین اسلامی و احسان پهلوان اعلام نیاز کرده بود. همچنین کریمی خطاب به هواداران استقلال در اینستاگرام نوشت:«خریدهای استقلال از روی دستخط او پیش رفت و از یک هفته‌ای که نکونام لیست را ارائه کرد، با چندین بازیکن قرارداد بسته شد و در حال مذاکره با ادامه لیست بودیم که استاد مانع این کار شد. 40 روز گذشت اما شاگرد اول استاد و پدر معنوی فوتبال هنوز نتوانسته‌اند به دلیل اینکه زمین کج است، بازیکن جذب کنند.» کریمی در ادامه نسبت به هجمه‌های ایجاد شده علیه خودش این‌گونه واکنش نشان داد:«بنای دشمن‌های شما بر این است که افرادی که لیاقتشان بیشتر است بیشتر مورد حمله قرار بگیرند. آنها افرادی را هدف قرار می‌دهند که از آنها خوف دارند.»

واکنش اعضای هیأت مدیره در خصوص اختلاف نکونام و خطیر
در این بین صحبت‌هایی در خصوص اختلاف‌نظر نکونام و خطیر در جذب بازیکنان مطرح شد که مهدی حیدرزاده، عضو اقتصادی هیأت مدیره استقلال پس از برگزاری مجمع باشگاه استقلال در واکنش به این موضوع گفت:«این موضوعات بهتر است در جلسه دیگری مطرح شوند.» علاوه بر این فرشید سمیعی، عضو هیأت مدیره استقلال در خصوص این اختلاف بیان داشت:«اختلافی وجود ندارد. ممکن است به دلیل مشکلاتی که باشگاه به آن دچار شده است، اختلاف نظر در برخی موارد وجود داشته باشد اما طرفین سعی بر همفکری و تعامل مشترک دارند تا قضیه حل شود. این مشکل هم ربطی به نکونام ندارد، قبل از مدیریت خطیر در استقلال هم اتفاق افتاده است. با توجه به مبلغ قرارداد بازیکنان استقلال در سال گذشته که واقعی ثبت شده و مبلغش بالاتر از سقف فعلی است، مشخص بود دچار مشکل خواهیم شد‌.»

خطیر مدیرعامل استقلال شد
علی خطیر حدود 2 ماه است به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه فعالیت می‌کند و امور باشگاه را زیر نظر دارد. با این حال خطیر دیروز با رأی اعضای هیأت مدیره باشگاه، به‌طور رسمی به‌عنوان مدیرعامل استقلال انتخاب شد و از این به بعد به عنوان نفر اول فعالیتش را ادامه خواهد داد. به طور قطع خطیر از این به بعد اختیاراتش بیشتر خواهد بود و می‌تواند ایده‌های مدیریتی خودش را در استقلال بهتر پیاده کند.

جستجو
آرشیو تاریخی