صفحات
شماره هشت هزار و دویست و پنجاه و شش - ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و پنجاه و شش - ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۹

اخبار

 حرمت‌الله رفیعی، رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران گفت: درخصوص پرواز تهران‌‌-نجف در طول سال با قیمت ۵ تا ۶ میلیون قرارداد بسته می‌شود اما اکنون در آستانه اربعین که مردم نیاز دارند و قیمت اصلی آن هم چیز دیگری است، با نرخ ۸ میلیون ارائه می‌شود و این درحالی است که ایرلاین خارجی العراقیه نرخ ۶ میلیون را ارائه داده است. این نرخ‌ها نشان از زیاده‌خواهی دارد.
 محمود مادرشاهیان، رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان‌رضوی گفت: درصد اشغال هتل‌ها رو به افزایش است. معمولاً سطح اشغال هتل‌های مشهد در محرم پایین است، اما به تدریج وضعیت اشغال‌ هتل‌ها بهبود می‌یابد. در حال حاضر وضعیت اشغال هتل‌های مشهد بیش از ۶۰ درصد است که امیدواریم این میزان در پایان تابستان به ۸۰ درصد برسد.
 محمد یزدی، رئیس گروه مطالعات دفتر آموزش، مطالعات و برنامه‌ریزی معاونت گردشگری از برگزاری مسابقه استارتاپی گردشگری MICE (جلسات، مشوق‌ها، کنفرانس‌ها، نمایشگاه‌ها و رویدادها) از سوی سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) خبر داد.علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد جهانی می‌توانند تا یک سپتامبر 2023 برابر با 10 شهریور سال‌ جاری به وب‌سایت رسمی سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) مراجعه یا با تیم برگزارکننده به نشانی
 iei@unwto.org ارتباط برقرار کنند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی