صفحات
شماره هشت هزار و دویست و پنجاه و پنج - ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و پنجاه و پنج - ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۲۰

بوی تمدید قرارداد امباپه به مشام می‌رسد!

آتش بس در پارک دو پرنس

 دوئل الخلیفی و امباپه به آخر خط رسیده است تا جایی که حالا در پارک دو پرنس آتش بس اعلام شده است. تا قبل از این امباپه پایش را در یک کفش کرده بود که تمایلی برای تمدید قرارداد با باشگاه ندارد و فقط تا پایان فصل در پاریس خواهد ماند تا مجانی راهی برنابئو کاخ رؤیایی خود شود، الخلیفی مالک پی اس جی هم ول کن ماجرا نبود و هیچ جوره به خروج مجانی ستاره یاغی رضایت نمی‌داد. این وسط رئال مادرید هم گوشه رینگ فقط نظاره‌گر این دوئل بود. حالا گویا یکباره همه چیز فرق کرده است.
درحالی که او از یک ماه پیش، از تمرینات تیم کنار گذاشته شده بود و حتی اجازه حضور در هیچ یک از بازی‌های پیش فصل را نداشت، حالا باشگاه فرانسوی دیروز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که این مهاجم 24 ساله دیگر قرار نیست با مازادها تمرین کند و به تمرین اصلی بازمی‌گردد؛ او در پارک دو پرنس در حال تماشای بازی پی اس جی-لوریان به همراه برادرش و عثمان دمبله دیده شده است و دیروز هم بعد از هفته‌ها با تیم اول تمرین کرد، اتفاقی که حالا همه را در شوک فرو برده است تا اینطور به نظر برسد که امباپه بالاخره راضی به تمدید قرارداد شده است.
حالا قرارداد جدید می‌تواند همراه با بند جدایی با رقمی مشخص برای تابستان بعد باشد تا امباپه حداقل رایگان پی اس جی را ترک نکند. طبق ادعای اکیپ، ناصر الخلیفی صبح دیروز برای دیدار با کیلیان امباپه در شهر ورزشی پواسی حاضر شد. پس از صحبت رئیس و بازیکن، باشگاه تصمیم نهایی را خواهد گرفت و سپس آن را به لوئیس انریکه اطلاع خواهد داد. ظاهراً صلح برقرار شده است و ستاره یاغی یک شبه خلف شده است تا باز هم دست رئال مادرید در پوست گردو بماند.

جستجو
آرشیو تاریخی