سقوط مرگبار مسافر اتوبوس به گودال 80 متری

گروه حوادث/ مرد مسافر که بی‌توجه به نوار زردرنگ هشدار در مسیر رفتن به سرویس بهداشتی بود ناگهان داخل گودال 80 متری سقوط کرد و جان باخت.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، ساعت 10 شب جمعه 20 مرداد اتوبوس بین شهری در نزدیکی یک مرکز تفریحی در جاده کن و سولقان توقف کرد تا مسافران برای استراحت و نماز از اتوبوس پیاده شوند. در این هنگام یکی از مسافران که مرد جوانی بود از اتوبوس پیاده شد و به سمت سرویس بهداشتی رفت. در مسیر مقابلش نوار زرد رنگ کشیده شده بود و هشداری برای افرادی بود که در آن مسیر عبور می‌کردند.
مرد جوان که متوجه گودال 80 متری نشده بود، از نوار زرد رنگ عبور کرده و ناگهان به داخل گودال سقوط کرد و جان باخت. محمدرضا صاحب جمعی بازرس دستور تحقیقات اولیه و انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرد. در ادامه بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران دستور ارجاع پرونده به دادسرای راهور و تکمیل تحقیقات را صادر کرد.
وقتی تحقیقات آغاز شد تیم جنایی دربررسی ها  دریافتند مرد جوان، مسافر شمال کشور بوده و وقتی اتوبوس توقف کرده قصد عبور ازعرض اتوبان را داشته اما ناگهان به داخل گودال وسط اتوبان محدوده پل شماره ۶ آزاد‌راه تهران ـ شمال به‌ارتفاع ۸۰ متر سقوط کرده است.

 

جستجو
آرشیو تاریخی