سرپرست وزارت ورزش در اردوی ووشو

هاشمی: اگر کوتاهی شده، باید جبران شود

کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش، محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی المپیک و سید محمد پولادگر معاونت توسعه ورزش قهرمانی وزارت در آکادمی ملی ووشو با بازدید از تمرینات ملی‌پوشان پای درد دل آنها نشستند.
امیر صدیقی، رئیس فدراسیون ووشو حضور کیومرث هاشمی را به فال نیک گرفت: «ما مسابقات جوانان آسیا را داریم و کوراش و تیم ملی ووشو هم آماده بازی‌های آسیایی می‌شوند. امیدواریم که با حمایت های وزارت ورزش و آقای خسروی‌وفا در کمیته ملی المپیک، بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.»
سرپرست وزارت ورزش هم بعد از شنیدن حرف‌های ملی‌پوشان و مربیان ووشو، حرف‌هایش را این‌گونه شروع کرد: «اولین جلسه با آقای خسروی‌وفا تصمیم به انجام این کار گرفتیم چون امکان دارد یکی از مشکلات شما ورزشکاران در بازدیدها به سریع‌ترین شکل برطرف شود. اگر کوتاهی از وزارت شده، باید جبران شود. خیلی از این درخواست‌ها جزو رسالت ماست. اگر اختلاف سلیقه بوده، نباید به ورزشکار و کادر منتقل شود. وظیفه شما تمرین بدون دغدغه، در شرایط آرام است. ما بررسی‌های لازم را انجام داده‌ایم و می‌دانیم که ووشو از رشته‌های مدال‌آور است، به همین دلیل در حد توان مشکلات را برطرف می‌کنیم. اینکه حضور داریم، وظیفه ماست. در واقع وزارت ورزش در جایگاه خودش و کمیته المپیک هم در جایگاه خودش وظیفه دارند در جمع ورزشکاران باشند و دغدغه و نقطه نظرات و مشکلات را بشنوند.
ووشو در ۶ دوره قبل بازی‌های آسیایی ۲۱ مدال گرفته که نتیجه درخشانی است و نشان می‌دهد مدیریت خوبی در فدراسیون وجود دارد که برای وزارت ورزش ارزشمند است. ما از شما ورزشکاران انتظار داریم تنها به وظیفه‌تان یعنی تمرین بپردازید و فکرتان را مشغول مشکلات مدیریتی نکنید.
ما در خدمت شما هستیم تا مشکلات را برطرف کنیم و مطمئن باشید از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم. البته ما رشته‌های دیگری هم داریم که باید به آنها توجه کرد. کوراش از جودو جدا شده و به ووشو اضافه شده که مطمئناً به این رشته هم نگاه مدال‌آوری داریم و امیدواریم به نتایج خوبی برسد تا پرچم ایران اسلامی بالاتر از همیشه به اهتزاز درآید.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی