شوک بدی در ابتدای لیگ به ما وارد شد

گل‌محمدی: فوتبال ایران را تعطیل کنید!

یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار با آلومینیوم گفت: «اولین بازی است و برای قهرمانی، شروع خوب یک الزام است و می‌توانیم با روحیه بهتر لیگ را ادامه دهیم. مقابل آلومینیومی بازی داریم که مربی آن حسینی است. همه مجتبی حسینی را می‌شناسیم که در هر تیمی بوده، تیم منظم و با‌شخصیتی ساخته است. امیدوارم با وجود مشکلاتی که وجود دارد روند خوبی را از سر بگیریم.»
او در خصوص برگزاری دیدار با آلومینیوم بدون حضور هواداران اظهار داشت: « شوک بدی در ابتدای لیگ به ما وارد شد. خودمان را آماده کرده بودیم پس از سه قهرمانی کنار هواداران باشیم و از وجود آنها استفاده کنیم. باورم نمی‌شود در شروع مسابقات این ناهماهنگی را ببینیم. بازی بدون تماشاگر برای پر طرفدارترین تیم آسیا و در اولین بازی لیگ سخت و باورنکردنی است. اگر زیر ساخت نداریم یک سال لیگ را تعطیل کنیم و درست کنیم و بازی ها را از سر بگیریم. این که از اولین بازی این ناهماهنگی باشد واقعا زشت است. با این نوع برنامه‌ریزی و نگاهی که وجود دارد روز به روز پسرفت می‌کنیم.»
سرمربی پرسپولیس در خصوص بازگشت عیسی آل‌کثیر به پرسپولیس و سقف قراردادها گفت: «چنین گزینه‌ای نداریم که مازاد تیم‌های دیگر را بگیریم. قانون جدید یک ضربه مهلک نه فقط به تیم ما بلکه به بسیاری از تیم‌ها بود. باید پرسپولیس و استقلال بزرگ برای فدراسیون خط مشی تعیین کنند نه برعکس. چرا که باشگاه‌ها نبض فوتبال هر کشوری هستند ریشه و تنه هستند. آنها باید خط مشی را تعیین کنند.»
گل‌محمدی همچنین در خصوص بازگشت کریم باقری نیز گفت: «من به او نیاز دارم. جایش کسی را نگرفتم و به بازگشتش امیدوارم. منتظر کریم می‌مانیم و امیدوارم با حسن نظر مسئولان بازگردد.»

جستجو
آرشیو تاریخی