فرصت طلایی خرج امتیاز خود را از دست ندهید؛
هدایا و جوایز ویژه برای اعضای باشگاه مشتریان بانک پارسیان
۱۰ دستگاه کنسول بازی ps۵ جایزه ویژه پویش کودکان و نوجوانان
بعد از برگزاری کمپینهای فصلی سپرده سبای باشگاه مشتریان بانک پارسیان در سال گذشته و پرداخت 10 میلیارد ریال جایزه، حالا قرار است که چهارمین دوره کمپین امسال هم برگزار شود. بر اساس آنچه مدیر بازاریابی و توسعه کسب و کار بانک پارسیان اعلام کرده، مقدار جوایز در نظر گرفتهشده در کمپین امسال فصلی سپرده سبابه بیش از 20 میلیارد ریال افزایش یافته است.
محمدرضا پارسا فرد با اشاره به این نکته که بانک پارسیان از طریق شبکههای اجتماعی و وبسایت باشگاه به دنبال برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان خود است، میگوید: برای بهرهمندی از این جوایز نقدی و هزاران جایزه غیر نقدی دیگر کافی است تا عضو باشگاه مشتریان بانک پارسیان شوید. مدیر بازاریابی و توسعه کسب و کار بانک پارسیان، عضویت خودکار دارندگان سپرده سبا در باشگاه مشتریان و همچنین بهرهمندی از شبکه تخفیف گسترده پذیرندگان باشگاه مشتریان شرکت تجارت الکترونیک بانک پارسیان (تاپیا) با امکان استفاده از تخفیف فروشگاههای زنجیرهای رفاه، هایپرمی، هفت، پوشاک برندس، چرم شیفر، چرم کروکو، خانه سام، تسکو، دلینو، ایران اسپورتر و... را از مزایای باشگاه مشتریان بانک پارسیان عنوان کرد.
قرعهکشیهای دورهای برای اعضای باشگاه
پارسا فرد بابیان اینکه شرکت در قرعهکشیهای دورهای و مناسبتی از دیگر مزایای در نظر گرفته شده برای اعضای باشگاه است، به قرعهکشیهای سالهای گذشته اشاره کرد و افزود: در سال 1400 قرعهکشی کمپین زمستانه با جوایزی بالغ بر 700 میلیون ریال و در سال 1401 نیز قرعهکشی کمپین بیستمین سالگرد تأسیس بانک پارسیان با جوایزی بالغ بر 200 میلیون ریال و پویش های فصلی سپرده سبا با 10 میلیارد ریال جایزه برگزار شده است.
کمپینهای کودک و نوجوان سپرده سبا با جایزه 10 دستگاه پلیاستیشن 5، کمپین بانوان با حدود 5 میلیارد ریال جایزه و همچنین چهارمین دوره کمپین فصلی سپرده سبا با بیش از 20 میلیارد ریال جایزه ازجمله کمپینهایی است که به گفته مدیر بازاریابی و توسعه کسب و کار بانک پارسیان قرار است قرعهکشی آن در سال جاری برگزار شود.
امکان بهرهمندی از تخفیفهای ویژه
و شرکت در کمپینها
مدیر بازاریابی و توسعه کسب و کار بانک پارسیان با بیان اینکه برای اعضای باشگاه مشتریان، امکان بهرهمندی از خدمات بانکی همراه با تخفیف وجود دارد، تصریح کرد: بر این اساس در ودیعه یا اجاره صندوق امانات تخفیف 100 درصدی لحاظ میشود و شرایط ویژهای نیز در دریافت کارت اعتباری بانک پارسیان مخصوص اعضای باشگاه در نظر گرفته شده است. وی اضافه کرد: همچنین این امکان برای مشتریان فراهم است که با خرید جایزه از طریق خرج امتیاز در کمپین ستارهها بهصورت رایگان شرکت و از جوایز تعیینشده آن که شامل 3 دستگاه گوشی هوشمند، 3 دستگاه تبلت و 3 دستگاه ساعت هوشمند و تعداد بیشماری هندزفری، پاور بانک و... است، بهرهمند شوند.
نحوه عضویت و امتیاز گیری در باشگاه مشتریان
مدیر بازاریابی و توسعه کسب و کار بانک پارسیان درخصوص نحوه عضویت و امتیازگیری در باشگاه مشتریان این بانک توضیح داد: یکی از روشها مراجعه به سایت باشگاه به نشانی https://ipbclub.parsian-bank.ir و ثبتنام در آن و ورود از طریق نام کاربری و رمز عبور است.
پارسا فرد روش دوم و سوم عضویت در باشگاه را از طریق موبایل بانک (ورود نام کاربری و رمز عبور موبایل بانک)، اینترنت بانک (ورود نام کاربری و رمز عبور اینترنت بانک) عنوان کرد.
مدیر بازاریابی و توسعه کسب و کار بانک پارسیان در ادامه درخصوص نحوه امتیازگیری در باشگاه گفت: مشتریان میتوانند از طریق افزایش موجودی در هر یک از سپردههای سبا، کوتاهمدت، قرضالحسنه جاری (با دسته چک) و قرضالحسنه پسانداز و همچنین انجام تراکنشهای بانکداری الکترونیک مانند؛ خرید شارژ و پرداخت قبوض از درگاههای اینترنت بانک و موبایل بانک و خرید با کارتهای نقدی پارسیان از طریق دستگاههای POS بانک پارسیان، امتیازات خود را افزایش دهند.
وی افزود: علاوه بر روشهای عنوانشده مشتریان میتوانند با افتتاح سپرده سبا، بهطور خودکار عضو باشگاه مشتریان بانک پارسیان شده و از شبکه تخفیف «تاپیا» نیز بهصورت رایگان استفاده نمایند.
مدیر بازاریابی و توسعه کسب و کار بانک پارسیان درخصوص روشهای جمعآوری امتیاز و نحوه امتیازها برای تشویق مشتریان به دریافت امتیاز بیشتر و شرکت در طرحهای ویژه موجود در باشگاه مشتریان اظهار داشت: ازجمله مواردی که به کسب سریعتر امتیازات مشتریان کمک میکند، «سپرده سبا» است. به گفته پارسافرد، این سپرده حدود یک سال است که به سبد محصولات بانک اضافه شده است و مزایای ویژهای دارد .
خرج امتیاز و دریافت جوایز ویژه
پارسافرد درخصوص نحوه خرج امتیازها توضیح داد: مشتریان باید تلاش کنند امتیازهای خود را در زمانهای مشخصشده و قبل از انقضای مهلت معین استفاده کنند تا علاوه بر هدفمندی امتیازها، مراقب اتمام زمان تعیینشده خود باشند و دربازه تعیین شده امتیاز خود را به جوایز کالایی، کدهای آنلاین یا شرکت در قرعهکشی جوایز متعدد و متنوع باشگاه تبدیل نمایند. دریافت کد تخفیف 100 درصدی اشتراک فیلیمو و فیدیبو نیز از دیگر امکانات خرج امتیازات این باشگاه میباشد.
برنامههای آتی باشگاه مشتریان
پارسافرد درخصوص برنامههای آتی باشگاه مشتریان اعلام کرد: تنوع طرحهای امتیازگیری طرحهای امتیاز و کمپینهای جدید برای گروهای مختلف مشتریان از برنامههای آتی باشگاه است.
وی همچنین ورود به باشگاه از طریق اپلیکیشن همراه بانک «پارسیان من» را از دیگر برنامههای باشگاه اعلام کرد تا اعضای باشگاه ضمن انجام فعالیتهای بانکی بتوانند نسبت به مشاهده امتیازات و یا خرج امتیازات از طریق همراه بانک «پارسیان من» اقدام نمایند.
مدیر بازاریابی و توسعه کسب و کار بانک پارسیان با بیان اینکه باشگاه مشتریان بستری است برای قدردانی از مشتریانی که بانک پارسیان را برای انجام خدمات بانکی و مالی خود انتخاب کردهاند، خاطرنشان کرد: طی هفت سالی که از شروع فعالیت باشگاه مشتریان میگذرد، ما همواره در تلاش بودهایم مجموعهای از خدمات بانک و گروه پارسیان و فروشگاههای آنلاین و حضوری معتبر را در کنار هم فراهم آورده تا ضمن یکپارچه نمودن خدمات، بتوانیم به نیازهای مخاطبین خود پاسخ داده و دسترسی آنها را آسانتر نماییم.