صفحات
شماره هشت هزار و دویست و چهل و هشت - ۱۵ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و چهل و هشت - ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۲۱

مبارزه سرمربی و مربی تیم ملی کاراته در آستانه هانگژو

زنگنه با یک خداحافظی ارباب را خوشحال کرد!

فائزه زمانی
روزنامه‌نگار

48 روز مانده بازی‌های آسیایی هانگژو، اختلافات بین سرمربی و مربی تیم ملی کاراته بانوان، تنور حواشی را شعله‌ور کرد.
درحالی که از مدت‌ها قبل شائبه اختلاف بین فرخناز ارباب سرمربی و پگاه زنگنه مربی تیم ملی به گوش می‌رسید حالا بعد از بازگشت تیم از مسابقات قهرمانی آسیا مالزی، آتش این اختلافات تند‌تر از همیشه شده است تا جایی که زنگنه پایش را از تاتامی تیم ملی برید.
این درحالی است که طبق شنیده‌ها فدراسیون کاراته بارها سعی در حل اختلافات بین این دو مربی داشته اما مؤثر نبوده است تا الان سایه سنگین حواشی در آستانه بازی‌های آسیایی هانگژو بر کاراته بانوان خیمه‌ای سنگین بزند. زنگنه خود را کنار کشید و این طوربه نظر می‌رسد که با یک خداحافظی ارباب را خوشحال کرده است.
حالا سرمربی لیست چهارنفره‌ای را به حسن طباطبایی رئیس فدراسیون تحویل داده است که در این میان لاله صمدی گزینه اصلی برای قرار گرفتن کنار سرمربی، به نظر می‌رسد. تمامی این اتفاقات باعث شد تا سرمربی معمولاً ساکت تیم ملی، لب به سخن باز کرده و از یک سری مسائل پرده برداری کند. ارباب در واکنش به استعفای دستیارش عنوان کرده است که زنگنه جلوی تصمیمات او مقاومت می‌کرده است و ظاهراً حتی مخالف حضور یک مربی دیگر در تیم ملی برای کمک بیشتر بوده است، ارباب هم چنین از ردپای یک نفر در پشت صحنه، پرده‌برداری کرده و به گفته خودش احساس می‌کرده است که زنگنه از این شخص مشورت می‌گرفته است. بعد از صحبت‌های ارباب، تصمیم گرفتیم واکنش زنگنه را در این بابت بشنویم، او مثل همیشه جوابگو بود  اما حاضر به صحبت در این زمینه نشد.
حالا همه چیز به مدیریت فدراسیون بستگی دارد، طباطبایی شاید با حل اختلافات بتواند تیم قبلی را حفظ کند، در غیر این صورت در آستانه بازی‌های آسیایی مربی جدید به جمع ملی‌پوشان کاراته اضافه خواهد شد.

جستجو
آرشیو تاریخی