صفحات
شماره هشت هزار و دویست و چهل و هشت - ۱۵ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و چهل و هشت - ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۲۱

پانزوان: از عملکرد برخی راضی نیستم

تیم‌های ملی وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان ایران به ترتیب قهرمان و نایب قهرمان رقابت‌های قهرمانی آسیا شدند. هادی پانزوان سرمربی تیم‌های پایه پس از قهرمانی نوجوانان گفت: «همان‌طور که پیش از این عنوان کرده بودم مقام قهرمانی را کسب کردیم. من از عملکرد ۷۰ درصد از اعضای تیم راضی هستم ولی برخی از وزنه‌برداران نتوانستند انتظارات را برآورده کنند. اسامی این وزنه‌برداران بزودی و به هنگام معرفی اردونشینان برای شرکت در رقابت‌های جهانی مکزیک مشخص خواهد شد.»
او درباره تیم ازبکستان که با اختلاف اندکی نسبت به تیم ایران در رده دوم ایستاد، گفت: «من اصلاً انتظار نداشتم که تیم ازبکستان چنین تیم قدرتمندی را شرکت دهد. با اینکه آنها ده برابر تیم ایران هزینه کردند ولی ما توانستیم قهرمان شویم. این را هم بگویم تیم هندوستان میزبان مسابقات که چندی پیش در جهانی نوجوانان آلبانی پس از تیم ارمنستان نایب قهرمان شده بود، با وجود استفاده از میزبانی جایگاهی بهتر از سومی کسب نکرد که این امر خود نشان‌دهنده سطح بالای مسابقات آسیایی بود. البته اگر چینی‌ها می‌آمدند، به سود تیم ایران بود چرا که چینی‌ها در اوزان پایین وزنه‌برداران بسیار خوبی دارند و در این اوزان می‌توانستند با حریفان ما به رقابت بپردازند.»
پانزوان درباره آینده این نوجوانان کشورمان بویژه وزنه‌برداران اوزان سنگین بیان کرد: «با توجه به توانایی برخی از وزنه‌برداران من مطمئن هستم در آینده نزدیک از آنان بیشتر خواهیم شنید.»
او درباره عملکرد وزنه‌برداران جوان کشورمان هم گفت: «من به تازگی به عنوان سرمربی تیم جوانان انتخاب شده‌ام، به همین خاطر مجبور شدم که از پنج وزنه‌بردار نوجوان در ترکیب جوانان استفاده کنم. بدون تردید در صورتی که زودتر انتخاب شده بودم و زمان بیشتری در اختیار داشتم، تیمی قدرتمندتر را روانه مسابقات آسیایی می‌کردم.»

جستجو
آرشیو تاریخی