مربی جدیدی به کادر فنی اضافه نمی‌شود

کارخانه: ما چاره‌ای جز قهرمانی نداریم

مهری رنجبر
روزنامه‌نگار

ملی‌پوشان والیبال این روزها در آرامش، برای قهرمانی مردان آسیا تمرین می‌کنند. تمرین برای میدانی سخت و جبران ناکامی لیگ ملت‌ها. این بار در جدالی نفسگیر با شاخ‌های آسیا، برای هت‌تریک قهرمانی. هت‌تریک در مسابقه‌ای هشت روزه که 28 مردادماه در سالن غدیر ارومیه استارت می‌خورد.
والیبالی‌ها که طبق برنامه سرمربی، سه روز تمرین دارند و یک روز استراحت، بعد از تاسوعا و عاشورا، شنبه در سالن فدراسیون تمرین را از سر گرفتند که دیروز کار تمام شد و امروز استراحت دارند. بازیکنان اردونشین فردا و پنجشنبه تمرین می‌کنند و جمعه به ارومیه می‌روند. رقابت‌ها 28 مرداد شروع می‌شود و تیم ایران یک هفته زودتر در ارومیه اردو می‌زند تا به شرایط آب و هوایی میزبان رقابت‌ها عادت کنند. مصطفی کارخانه سرپرست تیم ملی با تأیید این خبر می‌گوید: «شرایط تیم ملی خوب است و بازیکنان و حتی میلاد عبادی‌پور خیلی جدی تمرین می‌کنند. بازیکنان بعد از لیگ ملت‌ها ریکاوری خوبی داشتند و با تمرین خیلی خوب، مصمم هستند تا قهرمان شوند. تیم جمعه به ارومیه می‌رود تا در شرایط آب و هوایی آنجا تمرینات را ادامه دهد.» به گفته او، تیم ملی محکوم به قهرمانی در آسیاست: «تیم در لیگ ملت‌ها نتیجه خوبی نگرفت و بنابراین برای جام مردان آسیا محکوم به قهرمانی است. شک نکنید والیبال برای دلجویی از طرفدارانش چاره‌ای جز قهرمانی ندارد و برای تحقق این هدف تلاش می‌کند. فدراسیون هم پای کار است. با دعای خیر مردم امیدواریم در ارومیه اتفاقات خوبی رقم بزنیم.»
سرپرست تیم ملی فعلاً حضور مربی جدید در کادر فنی را منتفی می‌داند: «قرار بود پاول بعد از لیگ ملت‌ها نیاید، اما با استعفای محمود افشاردوست، فدراسیون با پاول تمدید کرد و بنابراین فعلاً مربی جدیدی به کادر فنی اضافه نمی‌شود.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی