خرده خبر

شهباززاده، رفسنجانی شد
سجاد شهباززاده مهاجم تیم فوتبال استقلال پس از توافق با مدیران این باشگاه و با بخشیدن بخشی از مطالباتش، از جمع آبی‌پوشان جدا شد. پس از آن بود که سایت باشگاه مس رفسنجان از جذب این بازیکن خبر داد و نوشت: «شهباززاده مهاجم باتجربه فوتبال ایران که فصل گذشته در استقلال توپ می‌زد، با تأیید ساکت الهامی و بعد از توافق با مدیران باشگاه رسماً به مس رفسنجان پیوست.» شهباززاده که سابقه پوشیدن تیم‌های استقلال، آلانیا اسپور ترکیه، القطر، سپاهان، سایپا و... را در کارنامه دارد، در لیگ بیست و یکم با پیراهن سپاهان ۲۰ گل زد و عنوان آقای گلی لیگ برتر را به دست آورد.


یک طلا و یک برنز در یونیورسیاد
مهدی حاج موسایی اولین طلای تکواندو در مسابقات یونیورسیاد دانشجویان جهان را به نام خود ثبت کرد. در ادامه این مسابقات، حاج موسایی تکواندوکار وزن منفی 54 کیلوگرم ، بعد از شکست حریفانی از امریکا، هند و تایلند راهی دیدار نهایی شد، در مبارزه پایانی هم اوتاجونوف از ازبکستان را تسلیم خود کرد تا طلا را به گردن بیاویزد.همچنین رضا شبانی ملی پوش ریکرو در نیمه نهایی این مسابقات با شکست 7-1 مقابل کماندار ژاپن، راهی دیدار رده بندی شد. او در آخرین گام، نماینده مولداوی را 6-5 شکست داد و به برنز رسید تا اولین مدال ریکرو تاریخ مسابقات یونیورسیاد را کسب کند.


اولین تمرین نوجوانان در سن خوآن
تیم والیبال نوجوانان، بعداز ظهر امروز در سن خوآن آرژانتین اولین تمرین را قبل از قهرمانی جهان انجام می‌دهد. کار سخت شاگردان محمد وکیلی از فردا با شروع رقابت‌های قهرمانی جهان در آرژانتین شروع می‌شود. تیم وکیلی ساعت 4:30 بامداد دیروز به وقت تهران به سائوپائولو رفت و با استراحت چند ساعته در هتل اسلاویروی سائوپائولو به سمت سن خوآن پرواز کرد. آنها بعد از پرواز 17 ساعته به بوینوس آیرس می‌رسند و با پرواز بعدی هم به سن خوآن می‌روند وساعت 2:30 بامداد امروز به سن خوآن میزبان قهرمانی جهان می‌رسندو با استراحت و ریکاوری بعدازظهر امروز تمرین می‌کنند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی