خرده خبر

بلیت مانه به ریاض رزرو شد
باشگاه بایرن مونیخ جدایی سادیومانه ستاره مسلمانش را تأیید کرد.
طبق ادعای فابریزو رومانو خبرنگار معروف ایتالیایی، همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد مانه آلیانتس آرنا را ترک می‌کند و راهی النصر عربستان می‌شود تا هم تیمی رونالدو باشد.
ستاره مسلمان درحال حاضر از ترکیب باواریایی‌ها کنار گذاشته شده است و مذاکرات برای انتقال او بین مونیخ و ریاض در حال انجام است.
به نظر می‌رسد همه چیز تمام شده است و فقط امضای قرارداد با النصر عربستان باقی مانده است.


شاهکار تنیسورها کامل شد
تیم ملی تنیس ایران بعداز طلسم شکنی صعود به سید ۲ جهانی دیویس کاپ، با شکست پاسیفیک، با قهرمانی، شاهکارش را تکمیل کرد.
 تیم ملی ایران که با ترکیب حمیدرضا نداف، سینا مقیمی، امیرحسین بادی، علی یزدانی و سامیار الیاسی به سرمربیگری محمدرضا توکلی برای این رقابت‌ها به سریلانکا رفته بود، دور مقدماتی مقتدرانه تیم‌های ویتنام، عربستان و سریلانکا را شکست داد و بعداز نیم قرن به سید ۲ جهانی دیویس کاپ رسید. دیروز با خیال راحت به مصاف پاسیفیک دیگر تیم مدعی مسابقات رفت و در نهایت ۲ - صفر برد و این بار قهرمانی را جشن گرفت. تنیسورها دیروز میهمان سفیر ایران در سریلانکا بودند و هواپیمای تنیسورهای افتخارآفرین، ساعت ۳:۴۰ دقیقه بامداد فردا به زمین می‌نشیند.


برنز تیمی یونیورسیاد، سهم تپانچه
مدال برنز تیمی یونیورسیاد جهانی دانشجویان سهم تیراندازان تپانچه ایران شد.
هانیه رستمیان، لعیا محمدی و فاطمه شکاری درترکیب تیم ایران بودند که بعد از تیم‌های هند و چین روی سکوی سوم ایستادند.
هانیه رستمیان و لعیا محمدی دو تیرانداز تپانچه ماده 10 متر با صعود به فینال انفرادی نتیجه‌ای بهتر از هفتمی و هشتمی به دست نیاوردند.


سوئد؛ اولین حریف هندبال نوجوانان
تیم هندبال نوجوانان رقابتهای قهرمانی جهان کرواسی را با جدال مقابل سوئد استارت می‌زند. شاگردان مجید رحیمی‌زاده که با نایب قهرمانی آسیا جواز حضور در قهرمانی جهان کرواسی را گرفته‌اند، در گروه H با تیم‌های سوئد، جزایر فارو و بروندی همگروه است. نوجوانان هندبال، طبق برنامه در عصر 11 مرداد، یعنی اولین روز رقابتها مقابل سوئد صف آرایی می‌کند. تیم جزایر فارو دومین رقیب نوجوانان است که ساعت 20:30 دقیقه عصر پنجشنبه 12 مرداد به مصافش می‌رود و بعداز ریکاوری دو روزه، عصر 14 مرداد هم با تیم بروندی بازی می‌کند.


9 دوومیدانی کار در هانگژو
تعداد دوومیدانی کاران ایران در بازی‌های آسیایی 9 تایی شد. در حالی که قبلاً 8 سهمیه یعنی 6 مرد و 2 زن برای هانگژو به دوومیدانی داده شده بود، ستاد عالی با بررسی دوباره یک سهمیه جدید به دوومیدانی اضافه کرد تا تعداد دوومیدانی کاران در بازی‌های آسیایی 9 تایی شود. البته فدراسیون برای رساندن سهمیه‌هایش به 14 نفر ناکام ماند. با این حساب حمیده اسماعیل‌نژاد و فرزانه فصیحی دو زن دونده مسافر هانگژو هستند، حضور احسان حدادی، حسن تفتیان، مهدی صابری و حسین رسولی هم قطعی است و فدراسیون تکلیف سه سهمیه مانده را روشن می‌کند.
 

نگاه کادرفنی تیم ملی به بیرانوند
کادر فنی تیم ملی وزنه‌برداری، دل به یاری دبیر سابق فدراسیون بستند. این کادر با کاهش نفرات اعزامی تیم ملی به بازی‌های آسیایی هانگژو اکنون دل به کمک محسن بیرانوند دبیر سابق که اکنون به عنوان سرپرست مرکز نظارت بر تیم‌های ملی کمیته ملی المپیک فعالیت می‌کند، دوخته‌اند. نواب نصیر شلال سرمربی تیم ملی هم خواستار اعزام حداکثری ملی پوشان به این بازی‌ها شده است.


2 برنز پومسه در یونیورسیاد چین
مرتضی زنده‌دل و یاسمن لیموچی پومسه کاران تیم‌ملی 2 برنز در مسابقات یونیورسیاد دانشجویان جهان به دست آوردند. در ادامه رقابت‌های دانشجویان جهان در چنگدو چین، دیروز زنده‌دل در فینال این رقابت‌ها به‌طور مشترک با نماینده ترکیه سوم شد تا سومین مدال و سومین برنز کاروان را به ارمغان بیاورد. لیموچی هم مشترکا با نماینده ویتنام روی سکوی سوم ایستاد تا چهارمین مدال و برنز ایران را بر گردن بیاویزد.

 

 

جستجو
آرشیو تاریخی