250 میلیون یورو نه، فقط 225 تا!

گارد بالای رئال مقابل الخلیفی

 

 

مثلث نقل و انتقالاتی پاریس، مادرید و امباپه همچنان پابرجاست.
درحالی که الخلیفی، مالک باشگاه پاری‌سن ژرمن مبلغ فروش ستاره خود را 250 میلیون یورو اعلام کرده بود، حالا طبق ادعای مارکا، مدیران رئال حاضر به پرداخت چنین مبلغی نیستند. برای آنها منطقی نیست که این مبلغ را خرج خرید بازیکنی کنند که تابستان سال بعد می‌توانند به صورت آزاد جذب کنند، آنها فقط 225 میلیون پرداخت خواهند کرد، در غیر این صورت معامله فسخ است.
مادر امباپه که در این میان نقش واسطه را بین پاریس و مادرید بازی می‌کند، حالا در تلاش است تا با مذاکره، مبلغ فروش را کاهش دهد تاجایی که کار به تابستان سال بعد نکشد و بالاخره امباپه و رئال به وصال هم برسند.
البته که در این میان یک مشکل بزرگ وجود دارد؛ امباپه تا سال آینده با پاریس قرارداد دارد و بعد از آن به عنوان بازیکن آزاد براحتی می‌تواند به هرجایی که می‌خواهد برود، اما در این صورت دیگر پولی دست پی‌.اس.جی را نخواهد گرفت.
در چنین شرایطی فشار مدیران پاریس برای تمدید امباپه ادامه دارد اما به نظر نمی‌رسد او زیر بار این تمدید برود حتی به قیمت نیمکت‌نشینی در این فصل.
از طرفی هم درصورت عدم تمدید قرارداد، الخلیفی از هر راهی برای فروش ستاره فرانسوی تا پایان نقل و انتقالات تابستانی استفاده می‌کند حتی اگر خریدار رئال مادرید نباشد. این در صورتی است که همه می‌دانند امباپه فقط رئال را می‌خواهد.
در صورتی که رئالی‌ها مبلغ مورد نظر پاریسی‌ها را پرداخت کنند، بزرگ‌ترین خرید تاریخ فوتبال رقم می‌خورد، حتی در صورت تخفیف الخلیفی و خرید امباپه با رقم 225 میلیون یورو، باز هم رکورد بزرگ‌ترین انتقال تاریخ زده خواهد شد.
حالا همه چیز در دستان پرز است؛ او می‌تواند با پرداخت همین 250 میلیون یورو به این قیل و قال‌ها خاتمه دهد یا 365 روز دیگر همه را برای آمدن پسر یاغی به مادرید منتظر بگذارد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی