صفحات
شماره هشت هزار و دویست و چهل - ۰۲ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و چهل - ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۲۰

شاگردان یحیی پنجشنبه به میدان می‌روند

پرسپولیسی‌ها در ایفمارک


سرخپوشان پایتخت که برای برگزاری تمرینات پیش فصل خود از تهران خارج نشده‌اند، این روزها برنامه‌های آماده‌سازی خود را زیر نظر یحیی گل‌محمدی دنبال می‌کنند تا به‌عنوان مدافع عنوان قهرمانی وارد فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر شوند. پرسپولیسی‌ها دیروز با حضور در مرکز ایفمارک، تست‌های پزشکی پیش فصل را پشت سر گذاشتند تا وضعیت بدنی آنها برای مسابقات فصل بیست و سوم لیگ برتر مشخص شود.
 
مصدومیت ترابی جدی نیست
اما یکی از بازیکنان پرسپولیس که در تمرینات پیش فصل این تیم و به‌دلیل فشار تمرینات و بازی‌های دوستانه دچار آسیب دیدگی شده، مهدی ترابی است. ستاره‌ای که قرمزها روی او برای موفقیت در فصل جدید حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند. او به‌دلیل همین مصدومیت بازی تدارکاتی قبلی مقابل صنعت نفت را از دست داد اما با تمرینات اختصاصی زیرنظر کادر پزشکی نشان داده مشکل چندانی ندارد و می‌تواند پرسپولیس را همراهی کند. این در حالی است که گل محمدی هم از کادر پزشکی خواسته تا هرچه سریع‌تر ترابی را آماده بازگشت به ترکیب اصلی تیم کنند.
 
آخرین حریف پرسپولیس مشخص شد
پرسپولیس در اردوی پیش فصل خود چهار بازی دوستانه با تیم‌های لیگ برتری شمس آذر، استقلال خوزستان، پیکان و صنعت نفت برگزار کرده که در هر چهار مسابقه هم به پیروزی رسیده است. شاگردان گل‌محمدی پنجشنبه 5 مرداد هم در دیدار تدارکاتی دیگری به مصاف هوادار می‌روند که احتمالاً آخرین بازی قرمزهای تهران پیش از شروع لیگ بیست و سوم خواهد بود. همچنین با نظر کادرفنی، تمرین روز جمعه این تیم که مصادف با عاشورای حسینی است، برگزار نخواهد شد.
 
گزینه جدید خط حمله سرخ‌ها
بعد از جدایی عیسی آل‌کثیر، شیخ دیاباته و لئاندرو پریرا دست گل‌محمدی در خط حمله بسته شده است. پرسپولیس در حال حاضر فقط مهدی عبدی و شهاب زاهدی را در خط حمله دارد و به بازیکن جدید در این پست به شدت نیاز دارد. نظر گل محمدی روی شهریار مغانلو است اما سپاهان تاکنون برای جدایی آقای گل فصل گذشته لیگ برتر موافقت نکرده است. گزینه‌های خارجی هم به سرمربی پرسپولیس معرفی شده‌اند که هنوز نظر او را جلب نکرده‌اند. در این میان و با توجه به این‌که لیست بزرگسال پرسپولیس پر است و همین حالا هم برای جذب بازیکن خارجی باید یک نفر از فهرست پرسپولیس خط بخورد، یحیی به سراغ جذب مهاجمی رفته که زیر ۲۳ سال است و سهمیه بزرگسال به حساب نمی‌آید. این بازیکن، سعید سحرخیزان مهاجم جوان هوادار است که عضو تیم ملی جوانان بوده و سابقه آقای گلی در رده‌های پایه را دارد. او فصل گذشته و در دیدار هوادار مقابل ذوب آهن، ۳ بار دروازه اصفهانی‌ها را باز کرد و درخشان‌ترین بازیکن هفته آخر لیگ برتر شد و باید دید رضایت نامه او برای حضور در پرسپولیس صادر خواهد شد یا خیر.
 

 

جستجو
آرشیو تاریخی