صفحات
شماره هشت هزار و دویست و چهل - ۰۲ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و چهل - ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۶

حوادث کوتاه

آتش‌افروزی
کینه‌جویانه در شرق تهران
پسر جوان در یک اقدام وحشتناک برای انتقام‌گیری از برادرش روی او بنزین ریخت و اقدام به آتش زدن برادرش کرد.
ساعت 6:30 صبح روز گذشته مردی با حضور در کلانتری فرجام از آتش‌افروزی یک جوان در شرق تهران خبر داد.
مرد جوان به مأموران گفت: 2 برادر که در کار خرید و فروش مواد مخدر هستند بر سر یک معامله قاچاق مواد اختلاف پیدا کرده و با هم درگیر شدند و یکی از آنها صبح زود با کینه‌ای که از برادرش داشت با در دست داشتن بنزین سراغ برادرش رفته و با ریختن بنزین اقدام به آتش‌زدن برادرش کرده است.
مأموران با حضور در محل آتش‌افروزی پی بردند، مرد جوان که به‌شدت دچار سوختگی شده توسط اورژانس به بیمارستان سوانح سوختگی شهید مطهری منتقل شده و برادر آتش‌افروز نیز از محل گریخته است.
بررسی‌ها نشان از آن دارد که مرد جوان دچار 60 درصد سوختگی در بیمارستان مطهری تحت نظر پزشکان قرار دارد و با اعلام این خبر به پلیس تحقیقات برای دستگیری برادر آتش‌افروز آغاز شده است.

پیدا شدن جنین 7 ماهه
در رودخانه بابلرود
پیدا شدن جنین 7 ماهه در رودخانه بابلرود، تیمی از مأموران پلیس و آتش‌نشانی را به محل کشاند.
روز گذشته تصویر جسد یک نوزاد که روی آب در رودخانه بابلرود در محدوده بابلسر معلق بود مورد توجه بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت.
سن این نوزاد از سوی کارشناسان و افراد حاضر در صحنه با توجه به اینکه دست و پای آن شکل گرفته و موی سر آن مشخص بوده، 7 ماهه عنوان شده است.بر اساس فیلمی که در فضای مجازی دست به دست می‌شود، شهروندان این نوزاد را از داخل رودخانه بابلرود خارج می‌کنند و بعد از قرار دادن در یک نایلون آن را کنار رودخانه زیر خاک قرار می‌دهند. سرهنگ سید جعفر افضلی، فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر در این باره گفت:کشف یک نوزاد حدود 7 ماهه با هویت نامعلوم در رودخانه بابلرود صحت دارد و پلیس کار خود را برای کشف این ماجرا آغاز کرده است.وی بیان داشت:این نوزاد که بنا بر شواهد دست و پای آن کامل بوده و حتی موی سر آن هم شکل گرفته، 7 ماهه است. سرهنگ افضلی افزود:چون این نوزاد داخل آب بوده و صورت آن کبود شده، چهره آن قابل شناسایی نبوده است.فرمانده انتظامی بابلسر گفت:نیروهای امدادی آتش‌نشانی بابلسر این نوزاد را به امامزاده ابراهیم(ع) این شهر منتقل کردند تا از آنجا برای انجام ادامه فرایند به پزشکی‌قانونی منتقل شود.

بازداشت عاملان درگیری مسلحانه در حمیدیه
4 عامل درگیری منجر به تیراندازی خونین در حمیدیه طی عملیات پلیسی دستگیر شدند. سرهنگ کاظم نیسی، فرمانده انتظامی حمیدیه گفت: در پی وقوع یک درگیری منجر به تیراندازی که به مجروح شدن چند نفر از اهالی انجامید، شناسایی و دستگیری عاملان به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.  وی افزود: مأموران پلیس با کار اطلاعاتی و تحقیقات گسترده، چهار نفر از عاملان درگیری و تیراندازی را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در عملیاتی غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند. فرمانده انتظامی حمیدیه با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند، خاطرنشان کرد: هرگونه اقدامی که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی پلیس روبه‌رو خواهد شد.

کولر آبی جان
مرد کرمانی را گرفت
مرد ۶۲ ساله کرمانی هنگام تعمیر کولر دچار برق‌گرفتگی شد و به کام مرگ فرو رفت. سرهنگ کامران ملکی، فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: در پی اعلام خبری به پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک حادثه برق‌گرفتگی در سطح حوزه استحفاظی کلانتری ۱۴ شهرک ناز فردیس، بلافاصله مأموران و عوامل امدادی به محل اعزام شدند. وی در ادامه افزود: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، اتصال برق هنگام تعمیر کولر، برق‌گرفتگی مردی ۶۲ ساله را رقم زد و باعث فوت وی شده است. فرمانده انتظامی شهرستان فردیس با اشاره به اینکه متأسفانه همه ساله در فصل گرما، شاهد بروز این گونه حوادث تلخ هستیم از عموم مردم خواست، برای پیشگیری از این اتفاقات ناگوار، نکات ایمنی را به طور کامل رعایت کنند و در صورت نیاز، تعمیر کولر منازل خود را به سرویس‌کاران متخصص بسپارند.

جستجو
آرشیو تاریخی