صفحات
شماره هشت هزار و دویست و سی - ۲۱ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و سی - ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۲۲

خبر در خبر

   علی سلاجقه، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: ایجاد بیش از ۲ هزار خانه محیط زیست در سراسر کشور از مصادیق مردمی‌سازی محیط زیست است.
 محمدجعفر عبداللهی، رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: سازمان حفاظت محیط زیست با همکاری دستگاه‌های مربوطه، طرح جامعی برای حفاظت از زیست گونه‌های نادر از جمله یوزپلنگ آسیایی تدوین و ابلاغ کند.
 سید مؤید محسن‌نژاد، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس اعلام کرد که طی یک‌ماه اخیر، بیش از ۱۰ هزار گردشگر خارجی از آثار و بناهای تاریخی فرهنگی این استان بازدید کرده‌اند.
 سیدعزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: منطقه الموت به‌عنوان یکی از قطب‌های گردشگری استان قزوین، نیازمند تقویت زیرساخت‌های گردشگری است. در این راستا به جهت ساماندهی و مرمت قلعه تاریخی الموت، اعتبار لازم از سوی این وزارتخانه اختصاص می‌یابد.
 علی دارابی، معاون میراث فرهنگی کشور با بیان اینکه نمایشگاهی از آثار تاریخی فرهنگی بازگردانده شده در هفته دولت برپا می‌شود، گفت: بیش از ۱۲ پرونده استرداد آثار و اشیای فرهنگی تاریخی در دستور کار است.
 کامران پورمقدم، رئیس مرکز جنگل‌های خارج از شمال سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: توسعه جنگل‌های مانگرو بخشی از اقداماتی است که در قالب طرح مردمی کاشت یک میلیارد نهال انجام می‌شود و این اقدام در چهار استان جنوبی شامل خوزستان، سیستان و بلوچستان، بوشهر و هرمزگان - که دارای رویشگاه‌های جنگلی مانگرو هستند - عملیاتی می‌شود.
 صادق برزگر، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از صدور موافقتنامه اجرای طرح‌های گردشگری حجم سرمایه‌گذاری بیش از دو هزار و ۱۱۷ میلیارد تومان خبر داد.
 حمید بادامی‌نجات، رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، مالی و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان گفت: طراحی پروژه مرمت و بهسازی جداره‌های میدان امام(ره) انجام شده و در آینده نزدیک و پس از جذب پیمانکار مرمت جداره‌ها آغاز خواهد شد.
 هلیا حسینی، مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از ایجاد صندوق سبز در برخی فروشگاه‌های شهروند و میادین میوه و تره‌بار برای کاهش مصرف کیسه‌های پلاستیکی خبر داد.
جستجو
آرشیو تاریخی