روسیه، تیمی بسیار خوب و سبک بازی آنها اروپایی است

آزمون: باید با تیم‌های مطرح جهان بازی کنیم

 

 

تیم ملی فوتبال زنان کشورمان چهارشنبه ۲۱ تیرماه برای انجام دو بازی دوستانه با روسیه به این کشور اعزام می‌شود. دیدار اول جمعه ۲۳ تیر در شهر کازان و بازی دوم سه‌شنبه آینده در شهر مسکو برگزار می‌شود. این دو دیدار برای آماده‌سازی تیم ملی جهت شرکت در مرحله دوم رقابت‌های انتخابی المپیک انجام می‌شود. مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: «تیم با دیدار دوستانه برابر روسیه می‌تواند خود را
محک بزند.»
او در ادامه افزود: «این دو بازی در فیفادی انجام می‌شود  و برای اولین بار است که این دو تیم مقابل هم قرار می‌گیرند. کشور روسیه به لحاظ تبلیغاتی خیلی روی این بازی کار کرده است. ما هم خیلی خوشحالیم که می‌توانیم دو بازی در فیفادی با این تیم داشته باشیم. روسیه در رنکینگ جهانی رتبه ۳۲ را دارد. تیم بسیار خوب و سبک بازی آنها اروپایی است. با توجه به زمانی که در اختیار داریم، در این اردو طوری برنامه‌ریزی کرده‌ایم که بازیکنان را در پست‌های مختلف با یکدیگر هماهنگ و با یک ریکاوری خوب آنها را با ذهن برنده وارد زمین مسابقه کنیم. امیدوارم به اهداف خود چه به لحاظ فنی و چه گروهی در روسیه برسیم. برای هر دیدار برنامه خاص خود را داریم، بدون تردید بازی اول برای ما مهم‌تر است. ما تمام تلاش خود را برای موفقیت در هر دو بازی انجام می‌دهیم و هدف‌مان کسب موفقیت در این بازی‌ها است. امیدوارم بازیکنان بهترین عملکرد خود را در این دو دیدار داشته باشند.»
سرمربی تیم ملی فوتبال زنان همچنین تأکید می‌کند: «هدف اصلی ما عملکرد مناسب و موفق در مرحله دوم مسابقات مقدماتی آسیایی المپیک است و باید از این دو بازی دوستانه نهایت استفاده را ببریم. آنچه مسلم است، حضور در این گونه بازی‌ها تجربه بازیکنان را بالا می‌برد ضمن اینکه کادر فنی به آنالیز عملکرد ملی‌پوشان می‌پردازد و پس از شناختن شرایط بازیکنان، برنامه‌ریزی دقیق‌تری را در نظر می‌گیرد.»
آزمون در پایان گفت: «بازی دوستانه برابر روسیه می‌تواند یک شروع خوب برای حضور در مسابقات استرالیا باشد. امیدوارم در فیفادی‌های پیش ‌رو بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های مطرح و قدرتمند دنیا داشته باشیم و بدون تردید انجام این مسابقات به پیشرفت و توسعه تیم ملی فوتبال بانوان کمک بسزایی خواهد کرد.»

جستجو
آرشیو تاریخی