صفحات
شماره هشت هزار و دویست و بیست و شش - ۱۷ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و بیست و شش - ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۲۴

فضای‌مجازی

ساخت اسپین آف «پوست شیر»، تشییع شهدای جنین با شعار «نحن جندک یا علی»،ادامه فعالیت‌های خیرخواهانه محسن چاوشی، واکنش علیزاده به فعالیت تردز و... بخش‌های برگزیده از تازه‌ترین فعالیت اهالی فرهنگ و هنر در شبکه‌های اجتماعی است که برش‌هایی از آن را در ادامه می‌خوانید.

 ساخت اسپین‌آف «پوست شیر»
نوید محمودی تهیه‌کننده سریال «پوست شیر» از ساخت اسپین‌آف این سریال خبر داده است. در متن این خبر آمده: «ساخت اسپین‌آف «پوست شیر»، پرمخاطب‌ترین سریال سال ۱۴۰۱، در دستور کار «فیلم‌نت» قرار گرفت. فیلمنامه «پوست شیر» را جمشید محمودی به همراه رضا بهاروند نوشته‌اند که در نگارش اسپین‌آف آن نیز محمودی و بهاروند همکاری خواهند داشت. اسپین‌آف به روایتی گفته می‌شود که بر اساس داستان یا مفهوم یک اثر دیگر باشد. اسپین‌آف ممکن است جزئیات بیشتری از آن را روایت کند یا روایتگر داستان متفاوتی باشد. اسپین‌آف‌ها معمولاً بر اساس کارهای بسیار موفق ساخته می‌شوند و گاه بر اساس شخصیت‌های فرعی آن داستان هستند.

ادامه فعالیت‌های خیرخواهانه محسن چاوشی
 محسن چاوشی، خواننده شناخته شده کشورمان که چند سالی است تمرکز اصلی خود را روی کارهای خیریه از جمله آزاد کردن زندانی‌ها، نجات اعدامی‌ها و جمع‌آوری هزینه درمان مبتلایان به بیماری‌های سخت گذاشته همزمان با عید غدیرخم از تأسیس خیریه‌ای برای کمک به ایتام خبر داده است. او نوشته: «به پشتیبانی و مهر همیشگی شما و به نام نامی مولای متقیان حضرت علی(ع) جمعیت حیدر را بنیان گذاشتیم. مؤسسه‌ای که صاحبان اصلی‌اش شما هستید و قرار است صرفاً در زمینه حمایت از ایتام، تهیه و توزیع ارزاق برای نیازمندان مناطق محروم فعالیت کند.»

تشییع شهدای جنین با شعار «نحن جندک یا علی»
محمدصالح مفتاح، ویدیویی از تشییع شهدای جنین منتشر کرده که حاضران در این مراسم با شعار «نحن جندک یا علی»، شهدای جنین را تشییع می‌کنند.


واکنش علیزاده به فعالیت «تردز»
علی علیزاده فعال حوزه رسانه در تازه‌ترین توئیت خود به شبکه اجتماعی تردز و نفی آزادی بیان در فضای مجازی پرداخته است. او نوشته است: «روز ۱۳ دی سال ۹۸ ترامپ سردار سلیمانی را ترور کرد، تروری برخلاف تمام قوانین بین‌الملل که صدای غربی‌ها را هم درآورد. اما اینستاگرام حتی تظاهر به بی‌طرفی و آزادی بیان را کنار گذاشت و صدها هزار اکانت را به خاطر ابراز خشم از این ترور شبانه حذف کرد، حالا همان شرکت صاحب اینستاگرام با تردز به میدان آمده، انتخاب با شماست که در حیاط خلوت دولت امریکا صحبت کنید و هر دو دقیقه یک‌بار پست‌تان حذف شود یا اینجا در توئیتری که این بچه پولدار خل و چل به آن گند زده بمانید.»

ادامه حضور سمیرا در «زخم کاری»
رعنا آزادی‌ور که با نقش سمیرا در «زخم کاری» توانایی در ایفای نقش‌های متفاوت را به رخ کشید، این روزها در فصل دوم این سریال مشغول بازی است. او تصویری از حضورش در این سریال را به اشتراک گذاشته است. فصل دوم «زخم کاری» با بازگشت، به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان چند وقتی است کلید خورده و علاوه بر تعداد قابل توجهی از تیم بازیگری فصل اول، کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک نیز به گروه بازیگران اضافه شده‌اند.

انتقاد سهیل اسعد از بدقولی‌های برنامه «محیا»
سهیل اسعد مجری آرژانتینی برنامه «محیا» با انتشار توئیتی از پایان فصل دوم این برنامه خبر داد و از بدقولی مدیران برنامه و شبکه دو برای عدم پرداخت هدایای برنامه بعد از دو سال انتقاد کرد. او نوشته است: «فصل دو محیا تمام شد. با عرض خسته نباشید به عوامل محترم، متأسفانه بعد از پخش دو فصل از برنامه هنوز هدایای شرکت‌کنندگان آن پرداخت نشده و این دوستان هم فقط دست‌شان به ما می‌رسد. خلاصه اینکه دو سال است پیام‌ها را منتقل می‌کنیم اما خبری نشده و این برای برنامه‌های معارفی خیلی زشت است.» برنامه محیا که محوریت آن آموزه‌های دینی، اخلاق و احکام است، با اجرای سهیل اسعد در چهار مرحله طراحی شده بود.

جستجو
آرشیو تاریخی