صفحات
شماره هشت هزار و دویست و بیست و پنج - ۱۵ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و بیست و پنج - ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۴

اخبار ورزش

تکذیب وام 150 میلیاردی به پرسپولیس
 سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در واکنش به شایعه واریز 150 میلیارد تومان به حساب باشگاه پرسپولیس گفت:« چنین پولی در صندوق حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان نبوده و نیست. من این را تکذیب می‌کنم. دلیلش چیست؟ صندوق از این پول‌ها ندارد و اجازه چنین کارهایی را ندارد.» این شایعه به خاطر حضور همزمان شهریاری در هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس و ریاست صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان رقم خورده و سجادی در این باره گفت:« آقای شهریاری به کمک من آمده و سرپرستی صندوق حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان را قبول کردند و عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس هم هستند. قبلاً هم از مدیران باشگاه سایپا بودند. من هر جایی از این مسائل ببینم، خودم ورود می‌کنم و برخورد خواهم کرد.»
 

طارمی در لیست خرید رم!
روزنامه کوریره دلو اسپورت ایتالیا در شماره دیروز خود، با انتشار تصویری از مهدی طارمی، از علاقه رم به این بازیکن خبر داد و نوشت: «پس از مصدومیت طولانی مدت تامی آبراهام، رم همچنان به دنبال تقویت هجومی است. هدف شماره یک باشگاه، جیانلوکا اسکاماکا از وستهام است ولی جالوروسی‌ها طارمی، مهاجم پورتو را نیز در لیست گزینه‌های خود قرار داده‌اند.» وب سایت کالچو مرکاتو، نیز در این خصوص نوشت: «قرارداد مهاجم ایرانی پورتو در سال 2024 به پایان می‌رسد و مایل به تغییر صحنه است. نویسنده 80 گل در 147 بازی در پرتغال، 20 میلیون ارزش دارد. رم با پول پس‌انداز شده و همچنین درآمد حاصل از فروش فراتزی، می‌تواند برای جذب بازیکنان مورد نظر خود از جمله طارمی تلاش کند.»


حضور کارلتو در برزیل رسمی شد
ادنالدو رودریگز رئیس فدراسیون فوتبال برزیل، آب پاکی را روی دست همه ریخت؛ کارلتو آنچلوتی،‌سرمربی رئال مادرید از سال 2024 روی نیمکت تیم ملی برزیل خواهد نشست.  فرناندو دینیز سرمربی فلونیننزه موقتاً با قراردادی یک ساله  سرمربی برزیل شد تا کارلتو خودش را از برنابئو برساند.


آزمون: شاید به عربستان بروم
سردار آزمون مهاجم ملی‌پوش کشورمان و بایرلورکوزن، در مصاحبه با سایت «tivibuspor» ترکیه، درباره اینکه آیا از فنرباغچه پیشنهاد رسمی دریافت کرده‌ای، عنوان کرد: «من فنرباغچه و رئال مادرید را دوست دارم و اینها باشگاه‌های محبوب من هستند. هیچ فوتبالیستی نیست که دوست نداشته باشد در باشگاه‌های بزرگی مثل فنرباغچه، گالاتاسرای و بشیکتاش بازی کند. ما فوتبالیست حرفه‌ای هستیم. باید تمام پیشنهادات را بررسی کنیم. هر چیزی می‌تواند در آینده ما رخ دهد حتی ممکن است به لیگ فوتبال عربستان بروم. در شرایط کنونی با لورکوزن قرارداد دارم اما در آینده هر چیزی ممکن است.»


سامره، مدیر جدید استقلال
 با صدور حکمی از سوی حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، علی سامره مهاجم و گلزن اسبق استقلال که با گلزنی مقابل پرسپولیس در لحظات ابتدایی بازی، بین هواداران استقلال به علی 30 ثانیه معروف است به عنوان مدیر جدید تیم فوتبال استقلال منصوب شد.


ماونت بازیگر تئاتررؤیاها شد
میسون ماونت هافبک چلسی برای شروع نمایش جدیدش راهی تئاتر رؤیاها شد. بعد از هفته‌ها مذاکره بالاخره شیاطین سرخ و آبی‌های لندن به توافق رسیدند تا ماونت با قراداد 64 میلیون یورو اولین خرید تابستانی اریک تن هاخ باشد. هافبک انگلیسی با این انتقال، بالاخره  به اقامت 18 ساله خود در استنفوردبریج پایان داد.

جستجو
آرشیو تاریخی