فوتبال ایران

تاج: دولت و مسئولان نگاه مثبتی به حضور زنان در ورزشگاه‌ها دارند
ورود زنان به ورزشگاه‌ها مربوط به امروز و دیروز نیست. در ماه‌های گذشته همواره نبود زیرساخت در ورزشگاه‌‌ها عامل اصلی پشت در ماندن زنان فوتبالدوست عنوان شده است. مهدی تاج در روزهای گذشته در مصاحبه‌ای از رفع مشکل ورود زنان به ورزشگاه‌ها حرف زد و دیروز در گفت‌و‌گویی دیگر در این خصوص تأکید کرد که در برخی ورزشگاه‌های لیگ برتر چنین اتفاقی رخ می‌دهد. رئیس فدراسیون فوتبال در این خصوص گفت: «خوشبختانه مسیر این مسأله در حال هموار شدن است و هر کسی هم یک مدلی به این مسأله نگاه می‌کند. باید این موضوع را خیلی واقعی دید. در فوتسال و والیبال در حال حاضر بانوان حضور دارند. آنها در کنسرت‌ها و سینما حضور دارند و باید در فوتبال هم این موضوع اتفاق بیفتد.» او در ادامه افزود: «بسیار خوشحالم که دولت و مسئولان محترم به این موضوع نگاه مثبت دارند که ان شاالله در آغاز لیگ حضور بانوان از چند استادیوم آغاز می‌شود. همه نهادها هم در حال کمک به فدراسیون هستند. در ورزشگاه‌های واجد شرایط ان شالله حضور این عزیزان اتفاق می‌افتد.»

ستاره ایرانی گزینه ارزان یونایتد
طارمی نیمه منچستری شد!
نام مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه  پورتو این روزها در کنار باشگاه منچستر یونایتد مطرح است و روزانه اخبار متعددی درباره آینده ستاره ایرانی پورتو منتشر می‌شود. در همین رابطه، سایت انگلیسی «Scores365» » با انتشار پوستری جالب از طارمی با پیراهن نیمه منچستر یونایتد و نیمه پورتو به اخبار احتمال انتقال آقای گل لیگ برتر پرتغال به  اردوگاه شیاطین سرخ پرداخت و نوشت:« مسیر ارزان تر! منچستریونایتد به دنبال معامله ارزان قیمت برای طارمی ماشین گلزنی پورتو است. ستاره ایرانی در فصل گذشته درخشش بی نظیری با پورتو داشت و موفق شد با به ثمر رساندن 22 گل جایزه آقای گلی لیگ را از آن خود کند. سویا، مارسی و میلان از مشتریان دیگر طارمی هستند.» همچنین سایت «UtdDistrict» انگلیس خبر داد طارمی با توجه به خریدهای گرانقیمت قابل انتظار در تابستان، گزینه ارزان و به صرفه‌ای برای شیاطین سرخ به شمار می‌آید. البته باشگاه منچستر یونایتد تنها مشتری طارمی به شمار نمی‌آید بلکه باشگاه میلان و سویا هم به دنبال جذب ستاره تیم ملی ایران هستند. طارمی از باشگاه الهلال عربستان پیشنهاد نجومی 30 میلیون یورویی داشت ولی این پیشنهاد را رد کرد. ستاره ایرانی قصد دارد فوتبالش را در اروپا ادامه دهد.»


ستاره سابق رئال‌مادرید گزینه تراکتور شد
ایسکو در حوالی تبریز!
شایعات مربوط به حضور ستاره‌های فوتبال جهان در لیگ‌برتر کشورمان نیز کشیده شده است، چراکه سایت «ترانسفر مارکت» که در زمینه نقل‌وانتقالات فوتبال و ارزش‌گذاری فوتبالیست‌ها فعالیت می‌کند، در بخش نقل‌وانتقالات احتمالی، ایسکو ستاره سابق رئال‌مادرید را در راه تراکتور دانست و در پروفایل این بازیکن اسپانیایی فصل گذشته سویا آمده است که او به احتمال 69 درصد به تراکتور منتقل می‌شود که در صورت رخ دادن به بزرگ‌ترین انتقال تاریخ فوتبال ایران تبدیل خواهد شد، چراکه تاکنون سابقه نداشته بازیکنی در سطح ایسکو که در حال حاضرعضو تیم‌ملی اسپانیا است به لیگ‌برتر ایران بیاید. این هافبک 31 ساله که از سال 2013 تا 2022 برای مدت 9 سال برای کهکشانی‌ها به میدان رفت، سال گذشته به سویا منتقل شد ولی تنها 12 بازی برای سویا انجام داده است و حالا احتمال دارد به تیمی بیاید که پاکو خمز هموطنش هدایت آن را برعهده دارد. البته  شایعه شده است گزینه اسپانیایی تراکتور، ایسکو نیست و آلوارو خیمنز وینگر از باشگاه کادیز مدنظر خمز قرار گرفته است و احتمال دارد این بازیکن به صورت قرضی به تراکتور ملحق شود.

 

جستجو
آرشیو تاریخی