صفحات
شماره هشت هزار و دویست و نوزده - ۰۷ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و نوزده - ۰۷ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۲۰

پرسپولیس جذاب‌ترین گزینه‌های نقل و انتقالاتی را می‌خواهد

قهرمان در راه کهکشان!

محمد محمدی‌سدهی
روزنامه نگار


بالاخره بعد از مدت‌ها انتظار، باشگاه پرسپولیس به عنوان قهرمان لیگ بیست و دوم وارد فصل نقل و انتقالات شد. سرخپوشان عصر دوشنبه قرارداد افشین پیروانی، سرپرست تیم را تمدید کردند و حالا هواداران منتظر شنیدن اخبار خوش از نقل و انتقالات تیم محبوب خود هستند. در روزهای گذشته اسامی بازیکنانی که باشگاه برای تمدید قرارداد با آنها باید اقدام می‌کرد، مشخص شد اما با وجود انتقاد یحیی گل محمدی، سرمربی تیم تاکنون این اتفاق نیفتاده است.

ادامه مذاکرات با 4 بازیکن
عیسی آل کثیر، امید عالیشاه، میلاد سرلک و سعید صادقی  4 بازیکن پرسپولیس هستند که گل محمدی تمایل زیادی به تمدید قرارداد با این بازیکنان دارد. شنیده می‌شود که باشگاه با آل‌کثیر به توافق رسیده و این بازیکن هم تمایل دارد که در جمع سرخ‌پوشان باقی بماند. در مورد عالیشاه باید گفت که با وجود تمایل کاپیتان سرخپوشان به حضور در این تیم، باشگاه مذاکره‌ای با او نداشته اما شنیده می‌شود که پرسپولیس بزودی مذاکرات خود را با عالیشاه آغاز خواهد کرد. سرلک یکی از بازیکنان تأثیرگذار پرسپولیس در لیگ بیست و دوم بود که تمایل دارد فصل بعد در اروپا بازی کند اما مدیران باشگاه امید دارند که با این بازیکن تمدید کنند. در حال حاضر سرلک در اروپا حضور دارد و مذاکراتی نیز با یکی دو تیم اروپایی داشته است که اگر این مذاکرات به ثمر ننشیند او با پرسپولیس ادامه خواهد داد. اما در خصوص سعید صادقی شنیده می‌شود که احتمال تمدید قرارداد با این بازیکن زیاد است. او در حال حاضر به دوبی سفر کرده و روز پنجشنبه به ایران باز می‌گردد. شنیده می‌شود مذاکرات با این بازیکن کاملاً مثبت بوده و می‌توان گفت که او به احتمال فراوان در پرسپولیس می‌ماند. قرار است صادقی بلافاصله با حضور در باشگاه پرسپولیس قراردادش را تمدید کند.

اسامی جذاب در لیست ورودی‌های پرسپولیس
یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس در گفت‌و‌گو با «ایران» اعلام کرد که گل محمدی جدیداً لیست بازیکنان ورودی را به رضا درویش تحویل داده که نام محمد حسین کنعانی زادگان، سعید عزت الهی و شهریار مغانلو در این لیست دیده می شود. او که نخواست نامش فاش شود اعلام کرد: «گل محمدی بیشتر تمایل دارد که فصل آینده را با بازیکنانی که فصل قبل در پرسپولیس بازی کردند ادامه دهد و باشگاه با آن بازیکنان تمدید کند علاوه بر این باشگاه 3 بازیکن مورد نظر را جذب کند. مذاکرات باشگاه با این افراد ادامه دارد و شخص رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس مسئول مستقیم مذاکره با بازیکنان است.» در این بین شنیده می‌شود که اختلاف رقم پیشنهادی پرسپولیس تنها مانع انتقال کنعانی زادگان است و در صورتی که دو طرف بر سر مسائل مالی به توافق برسند کنعانی زادگان برای سومین بار به پرسپولیس خواهد پیوست. سعید عزت اللهی یکی از بازیکنانی است که از باشگاه استقلال هم پیشنهاد دارد اما او نزدیک‌تر به پرسپولیس است. به نظر می‌رسد برای حضور عزت اللهی در پرسپولیس موانعی وجود دارد و خبرهای دریافتی حاکی از آن است که عزت اللهی درباره جدایی‌اش از باشگاه وایله دانمارک باید با مدیران این باشگاه مذاکره کند و نظر آنها را برای جدایی از این تیم دانمارکی و پیوستن به پرسپولیس جلب کند. در خصوص مغانلو هم شنیده می‌شود که تحرکاتی در میان است تا این بازیکن بتواند مجدداً به پرسپولیس بیاید. جدا از این بازیکنان نام شهاب زاهدی هم در اطراف پرسپولیس شنیده می‌شود. او روز دوشنبه مذاکرات مفیدی با مسئولان پرسپولیس داشت و به نظر می‌رسد که مذاکرات باشگاه با او مثبت بوده و احتمالاً زاهدی برای دومین بار به پرسپولیس خواهد پیوست. البته نقل و انتقالات پرسپولیس به این نام‌ها محدود نخواهد شد و مطمئناً سرمربی این تیم برای تقویت سرخ پوشان برنامه‌های بیشتری خواهد داشت.

مربیان خارجی تا آخر هفته در تهران
یکی از درخواست‌های گل محمدی مذاکره با مربیان خارجی پرسپولیس است. ننکا، لوسادا و اوسمار که فصل گذشته همکاری مفیدی با سرخپوشان داشتند با باشگاه مذاکره کردند و خبرهای دریافتی از باشگاه پرسپولیس نشان می‌دهد که در این خصوص توافقات نیز انجام شده و این 3 مربی این هفته راهی ایران خواهند شد تا هرچه سریع‌تر به دور جدید تمرینات پرسپولیس ملحق شوند.

 

برش

گولسیانی: پرسپولیس برای من اولویت، غرور و بیشتر از یک تیم است

یکی از بازیکنان مهم برای سرخپوشان گئورگی گولسیانی است؛ مدافعی که یکی از تأثیرگذارترین بازیکنان فصل گذشته سرخپوشان بود که تاکنون وضعیت تمدید قرارداد با او مشخص نیست. بر همین اساس مدافع گرجستانی سرخ پوشان با انتشار پستی در اینستاگرام این گونه در خصوص آینده‌اش با هواداران صحبت کرد: «شایعات نادرست و ارقام غلطی از خواسته‌های من یا مذاکره با باشگاه‌های دیگر مطرح شده است. من پیشنهاد نهایی خودم را به باشگاه ارسال کردم، نامه‌ای که در آن شرایط فعلی باشگاه را هم در نظر گرفتم و همچنان منتظر پاسخ باشگاه پرسپولیس هستم. پرسپولیس برای من اولویت، غرور و بیشتر از یک تیم است.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی