تصادف زنجیره ای مرگبار در جاده یاسوج

یک دستگاه تریلر‌ در حد فاصل پلیس راه یاسوج ـ شیراز به سمت منطقه اکبرآباد چند اتومبیل را زیر گرفت که طبق اعلام اورژانس تاکنون 6 نفر کشته و ۲۲ نفر مصدو‌م بر جای گذاشته است.
صبح دیروز یک دستگاه تریلر از سمت گچساران به یاسوج حدفاصل  پلیس راه یاسوج ـ شیراز به سمت منطقه اکبرآباد  ترمز برید و تعدادی از وانت‌بارهای دوره‌گرد، خودروهای پارک شده و عابرین پیاده را زیر گرفت.
محمد‌امین نیکویی مدیر داخلی بیمارستان شهید جلیل یاسوج آمار نهایی کشته‌ و مصدومان تصادف زنجیره‌ای جمعه 2 تیر  یاسوج را اعلام کرد و گفت: در این تصادف 28 نفر کشته و زخمی شدند.
وی با اشاره به اینکه در این تصادف 6 نفر کشته و 22 نفر مصدوم شدند، افزود: 5 نفر از فوتی‌ها در دم جان باخته بودند و یک نفر نیز در بیمارستان فوت کرد.
نیکویی با اشاره به اینکه وضعیت 4 نفر از مصدومان وخیم است، ادامه داد: برخی از مصدومان شرایط خوبی دارند و به احتمال زیاد امروز ترخیص می‌شوند.
بازداشت عامل حادثه مرگبار یاسوج-شیراز
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در خصوص بررسی تصادف در مسیر پلیس راه یاسوج به شیراز دستور قضایی صادر کرد.
سید علی ملک‌حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در خصوص تصادف در مسیر پلیس راه یاسوج به شیراز اظهار کرد:بلافاصله پس از وقوع حادثه تصادف، با دستور قضایی بازپرس ویژه و یکی از معاونین دادستان در صحنه وقوع تصادف حاضرشدند و ضمن هماهنگی با ضابطین و عوامل امدادی حاضر در صحنه، دستورات ویژه‌ای در خصوص بررسی علل و علت‌شناسی عامل و عوامل مقصر حادثه صادر شد.
ملک‌حسینی افزود: دستور بازداشت راننده تریلر صادر شده است.
دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: تعداد ۱۵ خودرو در این حادثه آسیب دیده‌اند.
وی افزود: تعدادی از این خودرو‌ها در مسیر در حال حرکت و تعدادی کنار جاده توقف کرده بودند.
سید علی ملک‌حسینی گفت: تاکنون از تعداد مصدومان و کشته‌شدگان آمار دقیقی به دست نیامده است و با حضور بموقع عوامل امدادی اورژانس و هلال‌احمر مصدومین بلافاصله به بیمارستان شهید جلیل یاسوج منتقل شده‌اند.
 دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در پایان اظهار کرد:به منظور هماهنگی بیشتر بین عوامل اجرایی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و فرماندار شهرستان نیز در صحنه حضور داشتند.
واژگونی وحشتناک اتوبوس در جاده قم
سرپرست اورژانس استان تهران از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در جاده تهران - قم خبر داد. محمداسماعیل توکلی افزود: ساعت 5 و 11 دقیقه دوم تیرماه، چهار دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شده است. در پی این حادثه یک زن و یک مرد جان سپردند.
جستجو
آرشیو تاریخی