گزارش و خبر

ستاره‌های مصدوم آزادکار  MRI دادند
یزدانی و قاسم پور به جهانی می‌رسند؟
پریسا غفاری / حسن یزدانی و کامران قاسم‌پور در دور جدید تمرینات تیم ملی کشتی آزاد برای شرکت درمسابقات جهانی 2023 آسیب دیدند.این مرحله از اردوها از 23 خرداد ماه استارت خورد که درجریان تمرینات روز دوشنبه تیم ملی کامران قاسم‌پور از ناحیه کشاله ران دوباره مصدوم شد و لنگ لنگان اردوی تیم ملی را ترک کرد.عکس‌های پزشکی هم از پارگی ۹۰ درصدی کشاله ران قاسم‌پور خبر داد.اما سهراب کیهانی؛ عضو هیأت رئیسه فدراسیون کشتی و پزشک متخصص این وعده را داد که قاسم‌پور به جهانی برسد: «بررسی میزان مصدومیت قاسم پور نشان از آن دارد که این آزادکار حداقل چهار هفته دور از میادین خواهد بود.البته زمان بازگشت او به دوره درمان این قهرمان جهان بستگی دارد.» کیهانی ادامه داد: «با توجه به میزان مصدومیت و زمان باقی مانده تا مسابقات جهانی ۲۰۲۳ بلگراد، احتمال حضور کامران قاسم‌پور در رقابت‌های جهانی زیاد است.» بنابراین با نظر فدراسیون کشتی و کادرفنی تیم ملی، قاسم‌پور در اردو می‌ماند و در زمان تعطیلی نیز درمانش را در کمپ تیم‌های ملی پشت سر می‌گذارد. اما حسن یزدانی دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک که سابقه عمل جراحی روی زانوی راست خود به دلیل پاره شدن مینیسک خارجی دارد، این بار در جریان تمرینات پرفشار تیم ملی از ناحیه زانو احساس درد کرد که کادر فنی برای جلوگیری از آسیب‌دیدگی یزدانی، خواستار گرفتن MRI از زانوی یزدانی شد تا در جریان دقیق وضعیت او قرار بگیرد. کیهانی درباره مصدومیت یزدانی نیز بیان کرد: «حسن یزدانی مصدومیت جدی ندارد و با فیزیوتراپی مشکل زانوی او حل خواهد شد. رحمان عموزاد خلیلی و امیرمحمد یزدانی نیز مصدومیت‌هایی دارند اما جدی نیست بلکه می‌توانند با فیزیوتراپی این مصدومیت را برطرف کنند. مسابقات جهانی 2023 که اولین مرحله انتخابی المپیک خواهد بود، 25 شهریور تا 2 مهر در بلگراد برگزار می‌شود.


امید ایران نایب قهرمان شد
در دیدار فینال تورنمنت غرب آسیا در رده سنی زیر ۲۳ سال از ساعت ۲۰:۳۰ امشب تیم‌های عراق و ایران در ورزشگاه مدینه بغداد به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی یک بر یک تمام شد تا ضربات پنالتی تعیین‌کننده نتیجه این مسابقه باشد.  در پنالتی‌ها تیم عراق با نتیجه ۵ بر ۴ ایران را شکست داد تا قهرمانی را به دست آورد. مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال برای تماشای این بازی در ورزشگاه حضور داشت.


رونالدو با 200 بازی جاودانه شد
کریستیانو رونالدو با ثبت 200 بازی ملی نام خودش را در گینس ثبت کرد. او اولین بار سال 2003 مقابل قزاقستان به میدان رفت، حالا بعد از 2 دهه با بازی مقابل ایسلند رکورد جدیدی را در ویترین شلوغ خود جای داد. او قبل از این هم با 122 گل زده بهترین گلزن ملی دنیا لقب گرفته بود. کریستیانو در بازی مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی  2022 قطر مقابل مراکش تعداد بازی‌های ملی‌اش را به 196 رساند و حالا با حضور در چهارمین بازی ملی بعد از جام جهانی بالاخره به عدد شگفت انگیز 200 بازی ملی رسید تا اسمش را در گینس جاودانه کند.


قیمت لورکوزن روی سردار
بایرلورکوزن حاضر است در قبال دریافت پیشنهاد خوب، سردار آزمون را بفروشد و در واقع مشکلی برای رفتن این بازیکن وجود ندارد. به گزارش اسکای، قیمت درخواستی مسئولین لورکوزن در حال حاضر ده تا دوازده میلیون یورو است. آزمون فصل گذشته در ۲۳ بازی برای تیمش چهار گل به ثمر رساند.
 

سه ستاره چلسی در راه عربستان
توافقات سه ستاره چلسی با سه باشگاه عربستانی نهایی شده است. درحالی که چلسی با حضور پوچتینو سرمربی جدیدش به دنبال فروش بسیاری از ستاره‌های خود است، عربستان در حال کمک به باشگاه برای تحقق این تصمیم است. طبق ادعای فابریتزیو رومانو انتقال کولیبالی،حکیم زیاش و ادواردو مندی به الهلال، النصر و الاهلی قطعی است. توافق شفاهی مسئولان عربستانی با مدیران چلسی انجام شده و جلسه نهایی برای امضای قرارداد تا 48 ساعت آینده در لندن برگزار خواهد شد. گفته می‌شود شرایط انتقال هادسون اودوی هم در این جلسه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

جستجو
آرشیو تاریخی