کارلتو از برنابئو رفتنی شد

زیزو نزدیک به کهکشانی‌ها

فائزه زمانی
روزنامه‌نگار


برزیل با نهایی شدن قرارداد کارلو آنچلوتی یک نفس راحت کشید؛ درحالی که  از مدت‌ها قبل شائبه حضور سرمربی کهکشانی‌ها روی نیمکت سلسائو به گوش می رسید، ساعاتی بعد از بازی دوستانه بزریل و گینه، اخباری به گوش رسید که توافقات نهایی برای حضور کارلتو روی نیمکت سلسائو انجام شده است و آخر همین ماه این توافق رسماً اعلام خواهد شد.
این درحالی است که آنچلوتی بارها در واکنش به قبول هدایت تیم ملی برزیل گفته بود، در صورتی که رئال مادرید او را نخواهد این باشگاه را ترک می کند، اما فلورنتینیو پرز همچنان خواهان همکاری با اوست تا رهبر ایتالیایی رئالی‌ها، یک فصل دیگر در برنابئو ماندنی شود.
از آنجایی که کارلتو گزینه اول فدراسیون فوتبال برزیل است، مسئولان سلسائو حالا یک سال با منزس مربی موقت خود ادامه می دهند تا پای انتخاب کارلتو بنشیند،
آنچلوتی هم بعد از اتمام قراردادش با رئال، راهی برزیل خواهد شد تا در کوپه امریکا 2024 روی نیمکت سلسائو بنشیند.
بعد از قطعی شدن قرارداد کارلتو با برزیل، زین‌الدین زیدان بعد از دو دوره هدایت کهکشانی‌ها، حالا با پیشنهاد فلورنتینو پرز در آستانه بازگشت به برنابئو است؛ طبق گزارش آس پرز شدیداً خواهان بازگشت زیدان اسطوری است تا حداقل به عنوان مشاور کار خود را در رئال مادرید ادامه دهد.
تقریبا 2 سالی از خداحافظی زیزو از برنابئو می گذرد اما او تا این لحظه روی نیمکت هیچ تیمی ننشسته است، حتی با وجود پیشنهاداتی از باشگاه‌های بزرگی مثل منچستریونایتد، یوونتوس و پاریسن ژرمن.
درحالی که هنوز یک سال به اتمام قرارداد کارلتو و قبول هدایت تیم ملی برزیل مانده است، شائبه‌هایی مبنی بر بازگشت زیدان به گوش می رسد. قوی‌های سفید در زمان هدایت زیزو بهترین روزهای خود را سپری کردند و 3 قهرمانی متوالی لیگ قهرمانان اروپا را به کارنامه خود اضافه کردند، حالا شاید علاقه زیاد پرز و قطعی شدن رفتن آنچلوتی بار دیگر مقدمات حضور زیدان را روی نیمکت کهکشانی‌ها فراهم کند.
باید دید زیدان بعد از رد پیشنهادات اخیر بالاخره دم به تله رئال می دهد یا نه.

جستجو
آرشیو تاریخی