صفحات
شماره هشت هزار و دویست و هفت - ۲۴ خرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و هفت - ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۹

اخبار

سکاندار جدید «صمت» رأی اعتماد گرفت  
مجلس شورای اسلامی به عباس علی آبادی برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت رأی اعتماد داد.
در جلسه علنی روز گذشته مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه‌های عباس علی آبادی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت. بر اساس این گزارش،  محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در این نشست نتیجه رأی نمایندگان به وزیر پیشنهادی را قرائت کرد که براساس آن نمایندگان مجلس با ۱۸۷ رأی موافق، ۵۸ رأی مخالف، ۸ رأی ممتنع و ۲ رأی باطله از مجموع ۲۵۵ نماینده حاضر در صحن، تصدی وزارتخانه صمت را به علی آبادی سپردند.

وعده سازمان هواپیمایی در تعلیق مجوز «علی‌ بابا» محقق نشد
در حالی که معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی از تعلیق مجوز مجموعه خدمات مسافرت هوایی و گردشگری علی‌بابا به علت گران‌فروشی خبر داده بود، اما این سایت کماکان عرضه بلیت هواپیما برای روزها و ماه‌های آینده را انجام می‌دهد.
به گزارش فارس، حسن خوشخو، از تعلیق مجوز مجموعه خدمات مسافرت هوایی و گردشگری علی‌بابا خبر داد و اظهار داشت: مجوز مجموعه خدمات مسافرت هوایی و گردشگری سفرهای علی‌بابا به علت بی‌توجهی به تذکرات و ادامه روند گرانفروشی تعلیق شد اما هنوز در سایت علی‌‌بابا امکان تهیه بلیت هواپیما وجود دارد.
خوشخو در این‌باره به گفت: نامه تعلیق مجوز از سوی سازمان هواپیمایی کشوری برای بستن دسترسی علی‌بابا به شرکت‌های هواپیمایی ابلاغ شده است‌ و شرکت‌های هواپیمایی دسترسی علی‌بابا به پروازهایشان را قطع می‌کنند.
اما سایت علی‌بابا فروش بلیت پروازها را متوقف نکرده است و عرضه بلیت هواپیما در این سایت ادامه دارد.

رفع انسداد وجوه‌ ثبت‌نام‌کنندگان سامانه یکپارچه خودرو
متقاضیان مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو، امروز (۲۴ خرداد) با اطلاع از زمان واگذاری خودرو می‌توانند ۱۰۰ میلیون تومان مسدودی خود را برداشت کنند. به گزارش مهر، فرایند ثبت‌نام در دور دوم فروش خودرو از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودرو از ۲۰ اردیبهشت‌ماه برای سه گروه متقاضیان عادی، مادران دارای دو فرزند و دارندگان خودروهای فرسوده آغاز شد؛ در این تاریخ متقاضیان ۱۰۰ میلیون تومان به نام سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در حساب بانکی خود مسدود کردند.
پس از گذشت این مرحله، متقاضیان به منظور انتخاب خودرو از 3 تا ۱۰ خردادماه مهلت داشتند که با مراجعه به سامانه ۵ اولویت خودرویی از محصولات عرضه شده توسط چهار شرکت سایپا، مدیران‌خودرو، کرمان‌موتور و فرداموتور را با قیمت کارخانه‌ای (مصوب شورای رقابت) انتخاب کنند.

جستجو
آرشیو تاریخی