صفحات
شماره هشت هزار و دویست - ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست - ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۷

اخبار جنایی

جزئیات قتل لیدر تیم نفت مسجد سلیمان
محمدامین هماوند لیدر جوان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بامداد چهارشنبه در حالی که در محل کار خود بود، توسط دو موتورسوار با شلیک گلوله کشته شد.
رحمان بن سعید دادستان مسجدسلیمان در جدیدترین اظهارات خود در ارتباط با بازداشت 2 مظنون به قتل لیدر نفت مسجدسلیمان گفت: افراد بازداشت شده در حال حاضر جزو مظنونین هستند و تحقیقات در این رابطه همچنان ادامه دارد.
رحمان بن سعید ادامه داد: با توجه به اینکه صورت افراد مهاجم پوشانده بود و با توجه به درگیری پنجشنبه شب گذشته عده‌ای به عنوان مظنون شناسایی و ممکن است عده دیگری نیز احضار و مورد بازجویی قرار بگیرند.
وی گفت: در حال حاضر 2 نفری که بازداشت شده‌اند به عنوان مظنون در حال بازجویی هستند و قطعاً تا حصول نتیجه تحقیقات ادامه خواهد داشت و پس از حصول نتیجه رسماً اطلاع‌رسانی خواهد شد.
رحمان بن سعید گفت: بامداد چهارشنبه 10 خرداد، تیراندازی مرگبار توسط ۲ نفر راکب موتورسیکلت با سر و صورت پوشیده در مسجد سلیمان به وقوع پیوست که طی آن چهار نفر زخمی شدند که یک نفر از آنان به علت شدت جراحات وارده درگذشت.
وی ادامه داد: پس از حضور بازپرس ویژه قتل در صحنه جرم، دستورات قضایی لازم صادر و ۲ نفر متهم در این خصوص شناسایی و دستگیر شدند و تلاش برای شناسایی و دستگیری سایر عوامل احتمالی این حادثه ادامه دارد.

فاش شدن راز قتل رئیس اورژانس
همدان در باغ دیزج
فرمانده انتظامی شهرستان همدان از قتل رئیس اورژانس شهرستان همدان خبر داد و گفت: قاتل در کمتر از 3 ساعت دستگیر شد.  سرهنگ هادی نجفی گفت: ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه یکشنبه شب، درگیری منجر به قتل در باغ‌های دیزج (کوی ولیعصر) به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ واصل شد که مأمورین در محل حضور یافتند. وی اضافه کرد: در این سانحه رئیس اورژانس شهرستان همدان به قتل رسید و قاتل با هویت مشخص که همسایه باغ مقتول است از صحنه جرم متواری شد. فرمانده انتظامی شهرستان همدان ادامه داد: با هماهنگی عوامل بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی و بازپرس ویژه قتل، متهم بامداد امروز (روز گذشته) در مخفیگاهش دستگیر شد. سرهنگ نجفی افزود: برای قاتل، پرونده تشکیل و برای رسیدگی تخصصی درباره علل و عوامل بروز درگیری، متهم تحویل پلیس آگاهی شد.

جستجو
آرشیو تاریخی