صفحات
شماره هشت هزار و صد و نود و پنج - ۰۷ خرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و صد و نود و پنج - ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۲۰

با درخشش من و طارمی، راه ایرانی‌ها به پرتغال باز شد

مهرداد محمدی: هر کاری کنم به تیم ملی دعوت نمی‌شوم!


مهرداد محمدی بعد از مصدومیت سختی که در العربی قطر دچارش شد، در این فصل به السیلیه رفت و علی‌رغم سقوط تیمش به دسته پایین‌تر در پایان فصل، آمارهای جالبی را به ثبت رساند و در مجموع ۲۵ بازی، ۱۲ گل زد و دو پاس گل داد. این بازیکن درخصوص شرایط خود به «ورزش سه» گفت: «بعد از ۱۰ ماه از مصدومیت برگشتم و خدا را شکر توانستم پس از آسیب‌دیدگی که خیلی سخت بود، با تلاش و زحمت و تمرینات سخت، مهرداد قبل باشم و مثل گذشته آمار خوبی در گل و پاس گل ثبت کنم.»
محمدی درباره اینکه دوست دارد لژیونر بماند یا با توجه به در پیش بودن جام ملت‌ها به لیگ ایران برگردد، چنین واکنشی داشت: «فرقی ندارد در ایران یا خارج باشم؛ به نظرم دیگر به این نتیجه رسیده‌ام که چه آقای گل شوم و چه عملکردم خوب باشد، دیگر من را به تیم ملی دعوت نمی‌کنند. هر اندازه تلاش کنم، به پیراهن ملی نخواهم رسید. من به پرتغال رفتم و گل‌های زیادی زدم و نمایش خوبی داشتم و بعد هم یک ‌سال در العربی ۱۶ گل زدم و همین فصل ۱۲ گل به ثمر رساندم، پاس گل دادم و پنالتی گرفتم اما خودم به این نتیجه رسیدم هر کاری انجام بدهم، به تیم ملی دعوت نخواهم شد!» او درباره حضورش در آوس و لیگ برتر پرتغال یادآور شد: «من همزمان با مهدی طارمی به پرتغال رفتم و با آوس قرارداد بستم. آن زمان مبلغ ترانسفر مارکت من ۷۰۰ هزار دلار بود که به خاطر عملکردم در پایان فصل به ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار رسید. مهدی آقای گل شد ولی تیم من خوب نبود و پایین جدولی بودیم ولی با این وجود ۱۰ گل زدم و ۸ پاس گل دادم. البته باید اشاره کنم با توجه به عملکرد من و مهدی، راه انتقال بازیکن ایرانی به پرتغال باز شد.»
او درباره برادرش میلاد و اخباری که درباره احتمال پیوستن آنها به پرسپولیس مطرح شده، عنوان کرد: «میلاد یک سال دیگر با آ.ا.ک قرارداد دارد. با او حرف می‌زنم. میلاد قبل از اینکه به جام جهانی بیاید و در تیم ملی مصدوم شود، در تیم خودش فیکس بود و شرایط عالی داشت ولی پس از مصدومیت در تیم ملی، طبیعی بود که نمی‌توانست بازی کند. الان آماده است، اما فرصت زیادی به او داده نمی‌شود. نمی‌دانم چرا دوباره به تیم ملی دعوت نشد و پشت او نبودند. خیلی بی‌انصافی است که پشت او نبودند، چراکه میلاد خیلی برای تیم ملی زحمت کشید. میلاد در تیم ملی و بازی مقابل امریکا مصدوم شد. او الان که آماده شده، دعوتش نمی‌کنند و خیلی بی‌انصافی در حق یک بازیکن است که چنین رفتاری با او شود. من هم بازیکن آزاد هستم اما هیچ پیشنهادی از ایران دریافت نکردم و باید ببینم خدا چه می‌خواهد. امسال را دست خدا سپردم تا مثل فصلی که بازیکن ملی نبودم و به پرتغال رفتم، این فصل هم انتقال خوبی داشته باشم.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی