صفحات
شماره هشت هزار و صد و نود و یک - ۰۲ خرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و صد و نود و یک - ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

اخبار

واریز سود سنواتی و جاری ۱۲ ناشر توسط سمات با سجام
شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد: ۱۲ ناشر سود سنواتی و جاری صاحبان سهام خود را از طریق سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) در آخرین هفته اردیبهشت ماه واریز کردند. به گزارش روابط عمومی سمات، اطلاعات منتشر شده در خصوص جزئیات واریز مطالبات جاری و سنواتی سهامداران در هفته چهارم اردیبهشت ماه امسال نشان می‌دهد که در این بازه زمانی، 4 ناشر سود سنواتی و 8 ناشر سود جاری صاحبان سهام خود را پرداخت کرده‌اند.

واریز سود سنواتی 4 شرکت
بر اساس این گزارش، در این دوره زمانی، 4 شرکت‌ «بهمن‌لیزینگ، فیبر ایران، صنایع‌مادیران و نفت‌پاسارگاد»، سود سنواتی 175 هزار و 164 سهامدار را که شامل 40 میلیارد و 247 میلیون تومان می‌شود با استفاده از سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) واریز کرده‌اند.

پرداخت بیش از یک هزار میلیارد تومان سود جاری
همچنین تا پایان هفته چهارم اردیبهشت ماه امسال، 8 ناشر «صنایع‌سیمان‌دشتستان، بیمه‌هوشمندفردا 50درصد تأدیه، توسعه‌صنایع‌ و معادن‌کوثر، ملی‌ شیمی‌ کشاورز، سرمایه‌‌گذاری آتیه‌ دماوند، سرمایه‌‌گذاری غدیر (هلدینگ‌)، تأمین‌ سرمایه‌ امید و کارت‌ اعتباری‌ ایران‌ کیش‌ (سهامی‌عام‌)»، سود جاری 243 هزار و 605 سهامدار را که شامل یک هزار و 353 میلیارد و 616 میلیون تومان می‌شود توسط سمات و از طریق سامانه سجام واریز کرده‌اند.

 

افزایش بار سایت جدید tsetmc علت اختلال دیروز
روح‌الله دهقان، مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس در گفت‌وگو با سنا درخصوص اختلال جزئی دیروز روی سایت tsetmc.com بیان کرد: امروز باری را که روی سایت جدید بود افزایش دادیم و مراجعات بیشتری به سمت سایت جدید ارسال شد و از آنجا که تغییراتی در ظاهر سایت و نحوه نمایش اطلاعات وجود داشت، برخی فعالان بازار سرمایه  گلایه داشتند که تغییراتی را در نحوه نمایش اطلاعات مشاهده می‌کنند و ممکن است اطلاعات با تأخیر برای آنان بارگذاری شود.
دهقان افزود: بخشی از این مشکل، ناشی از این است که بازدیدکنندگان سایت tsetmc.com از افزونه‌های خاصی که خارج از شرکت مدیریت فناوری بورس تولید شده استفاده می‌کنند  که با سایت جدید مطابقت ندارد و توسط افراد و شرکت‌های بیرونی توسعه یافته و در دسترس شرکت مدیریت فناوری بورس نیز نیست.
وی در ادامه بیان کرد: این افزونه‌ها با سایت قدیمی برنامه‌نویسی شده و با تغییر سایت، ممکن است دچار مشکل شوند و شرکت یا شخص توسعه‌دهنده می‌بایست مجدداً این افزونه‌ها را مورد بازبینی قرار داده و با سایت جدید به‌روزرسانی کند. از آنجا که اغلب این افزونه‌ها به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، آپدیت افزونه‌ها با سایت جدید، برای کاربران هزینه‌ای به همراه نخواهد داشت و فقط احتمالاً چند روزی زمان خواهد برد تا این افزونه‌ها هم با سایت جدید تطابق یابد.

جستجو
آرشیو تاریخی