صفحات
شماره هشت هزار و صد و نود - ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و صد و نود - ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۹

خبر در خبر

  حلیا سادات حسینی، مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از اجرای برنامه عملیاتی کاهش مصرف کیسه‌های پلاستیکی در میادین میوه و تره‌بار و فروشگاه‌های زنجیره‌ای «شهروند» در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
 جمشید حمزه‌زاده، رئیس جامعه هتلداران ایران با اشاره به ابراز علاقه‌مندی بخش خصوصی عربستان برای هتل‌سازی در ایران گفت: با گروهی از فعالان صنعت گردشگری عربستان برای ساخت هتل‌های جدید در ایران به صورت مستقل یا مشارکتی، مذاکراتی انجام شده است؛ به توسعه همکاری با آنها بسیار خوشبین هستیم.
 محمود مادرشاهیان، رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی گفت: هتل‌های خراسان رضوی به مناسبت دهه کرامت و برای میزبانی بهتر از زائران امام رضا(ع) تخفیف‌های ۳۰ درصدی را برای خانواده‌ها در نظر گرفته‌اند.
 محمدشریف زارعی، فرماندار ویژه کاشان گفت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که گردشگری نه تنها در ایام نوروز، اردیبهشت و خرداد بلکه درطول سال تداوم داشته باشد.
 علی‌اصغر شالبافیان، معاون‌گردشگری کشور گفت: اقامتگاه‌های بوم‌گردی محل تلاقی سه مأموریت وزارتخانه هستند و این ظرفیت با تولید و انتشار محتوا قابل ارائه و نمایش است.
 احمــد فریســات، مسئول مرکز پایش تالاب بامدژ گفت: به واسطه بارندگی‌های یک سال اخیر، ۶۰ درصد از وسعت این تالاب هم‌اکنون آبگیری و از تبدیل شدن آن به یک کانون ریزگرد جدید برای استان جلوگیری شده است.
 داریوش حصار، سرپرست معاونت تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد از حمله ملخ‌ها به اراضی کشاورزی چهار شهرستان این استان خبر داد.
 منوچهر لطفی، رئیس انجمن مجموعه داران ایران گفت: انجمن مجموعه داران نزدیک به ۱۴ سال است که فعالیت خود را آغاز کرده و تا کنون ۴ هزار مجموعه‌دار فعال در کشور داریم. مهمترین وظیفه انجمن مجموعه داران ایران تشویق و ترغیب مجموعه داران جهت ثبت مجموعه خصوصی در وزارت میراث فرهنگی است.
 حســــن اکبــــری، معاون محیط زیست طبیعی و تنـــــوع‌زیــــستی‌ســـــازمان حفاظت‌محیط زیست با تأکید بر ضرورت تغییر الگوی توسعه کشور برای حفاظت از محیط‌زیست و تنوع‌زیستی گفت: اگر طرز فکر مسئولان نسبت به تنوع زیستی تغییر می‌کرد حال و روز حیات وحش ما این نبود، به نظر می‌رسد نگرش افراد و دستگاه‌ها برای حفظ تنوع زیستی کافی نیست.
 عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی با اشاره به لزوم روایتگری صحیح از فرهنگ ملی و دینی گفت: خط قرمزی برای گردشگری نداریم.
جستجو
آرشیو تاریخی