صفحات
شماره هشت هزار و صد و هشتاد و نه - ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و صد و هشتاد و نه - ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - صفحه ۱۶

بوق جنایت‌آمیز با مرگ مرد فداکار

درگیری 2 راننده به‌خاطر بوق زدن در کرمانشاه باعث درگیری بین آنها شد و آتش‌نشان جوان برای میانجیگری وارد این درگیری شده و به قتل رسید.
فرهاد تاب‌زر شهردار روانسر گفت: ساعت ۲۰ روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه درگیری بین 2 خانواده از اهالی کرمانشاه و پاوه در شهر روانسر رخ می‌دهد.
وی افزود: در این درگیری یکی از پرسنل آتش‌نشانی شهرداری روانسر برای میانجیگری وارد می‌شود که متأسفانه به‌دلیل برخورد چاقو به گردن وی، فوت می‌کند.
شهردار روانسر تصریح کرد: محمد کریمی که ۲۸ سال سن دارد یکی از جوانان پای کار و با اخلاق بود که فوت وی به معنای از دست رفتن یک سرمایه است.
تاب‌زر بیان کرد: محمد کریمی مدیریت یک سازمان مردم نهاد به‌نام چرو را عهده‌دار بود که در حوزه محیط زیست فعالیت می‌کرد.
درگیری به‌خاطر بوق زدن
سرهنگ احمد رستمی فرمانده انتظامی روانسر گفت: ساعت 20:30 دقیقه جمعه شب وقوع یک درگیری و نزاع دسته‌جمعی منجر به قتل توسط سرنشینان خودروی پژو 206 به پلیس گزارش شد و رسیدگی به موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: در این راستا با هدایت عملیاتی فرمانده انتظامی استان، به‌کارگیری عوامل انتظامی و تخصصی در شهرستان روانسر و مرکز استان، استفاده از شگردهای خاص پلیسی و همچنین کنترل محورهای مواصلاتی 4 نفر از عاملان این درگیری که متواری شده بودند در عرض کمتر از 2 ساعت دستگیر شدند و خودروی آنها توقیف شد.
این مقام انتظامی ضمن اشاره به اعتراف صریح یکی از متهمان دستگیر شده به قتل، افزود: در این زمینه با پیگیری مأموران، سلاح سرد به‌کارگیری شده در جریان قتل نیز کشف شد. فرمانده انتظامی روانسر خاطرنشان کرد: درگیری بین 2 راننده به‌خاطر بوق زدن صورت گرفته که مقتول برای میانجیگری وارد صحنه شده و هدف ضربات چاقو قرار گرفته است.

 

جستجو
آرشیو تاریخی