صفحات
شماره هشت هزار و صد و هشتاد و شش - ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و صد و هشتاد و شش - ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - صفحه ۲

دیروز‌چه‌خبر؟

ما خبرهای مهم روزهای دوشنبه و سه‌شنبه 25 و 26 اردیبهشت را اینجا برایتان جمع‌آوری کرده‌ایم:

   با اقدام سازمان اطلاعات سپاه استان فارس، شبکه عملیاتی و رسانه‌ای «داعش خراسان» شناسایی و مهره اصلی آن دستگیر شد.
 این فرد که از سال ۹۸ در رصد اطلاعاتی قرار داشت، در برخی استان‌ها از جمله تهران بر شناسایی عناصر افراطی و جذب آنها برای پیوستن به گروه تروریستی مذکور فعال بود.

   احمد وحیدی، وزیر کشور درباره تغییر مدیران میانی گفت: به‌رغم روی کار آمدن دولت سیزدهم در برخی از بخش‌های کشور، در کاهش استفاده از مدیران و مسئولان میانی دولت قبل و نیز تغییرات و جابه‌جایی‌های صورت پذیرفته، سرعت‌مان کند است و متأسفانه استقرار مسئولان دولت سیزدهم در برخی نقاط با سرعت خوبی پیش نرفته است.
 وی افزود: به دستگاه‌های ملی و استانی تأکید شده است که در خصوص کاهش به کارگیری مدیران میانی به‌جامانده از دولت قبل تلاش بیشتری صورت گیرد.

   در آستانه برگزاری گردهمایی سراسری رؤسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور، دیروز جمعی از مدیران ارشد وزارت امور خارجه و رؤسای نمایندگی‌های کشورمان در خارج از کشور با حضور در یکی از آسایشگاه‌های جانبازان انقلاب اسلامی ضمن دیدار و گفت‌وگو با این عزیزان، از خدمات ارزشمند جانبازان در حفظ و بقای تمامیت کشور قدردانی کردند.

   محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس جمهور در نخستین نشست پیگیری دولت در مانع‌زدایی و تسهیل‌گری خیرین و امور خیریه، از تشکیل دبیرخانه و احصای نظام مسائل خیرین و خیریه‌های کشور خبر داد.
   علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو گفت: دولت برای تأمین منابع آب هیرمند گام‌های جدی تعریف کرده و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، حقابه ایران از رود هیرمند را تا وصول پیگیری خواهیم کرد.

   محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به تجربه موجود در مجلس سعی می کنیم و پیگیر هستیم که از امور جاری مردم و موضوعاتی که از جنس تصدی‌گری هستند به سرعت تمرکززدایی و آن را به مدیران استانی و شهرستانی واگذار کنیم.

جستجو
آرشیو تاریخی