صفحات
شماره هشت هزار و صد و هشتاد و چهار - ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و صد و هشتاد و چهار - ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - صفحه ۳

دیگه‌چه‌خبر؟

شدت گرفتن درگیری براندازان در شبکه‌های اجتماعی
 خبر اول اینکه،با ناکامی اغتشاشات سال گذشته که در نتیجه عدم همراهی مردم با برنامه‌های دشمنان رقم خورد، سرخوردگی و یأس در ضدانقلاب هم به اوج خود رسیده، تا جایی که پس از شکاف و یارکشی، حالا به افشاگری نسبت به یکدیگر روی آورده‌اند. امروز این شکاف میان ضدانقلاب دو وجه اساسی دارد؛ در یک طرف سلطنت‌طلبان حامی رضاپهلوی قرار دارند که فکر می‌کنند شاه بی‌تخت آنان بیش از دیگر ضدانقلاب‌ها طرفدار دارد، در طرف دیگر هم عناصر تجزیه‌طلبی مانند مهتدی‌ها و علینژادها هستند که می‌خواهند اغتشاشات سال گذشته را به نام گروهک خودشان فاکتور کنند و در راستای پروژه تجزیه ایران قدم بردارند. البته هر دو گروه، دیگری را متهم می‌کند که باعث شکست به اصطلاح خودشان انقلاب! «زن، زندگی، آزادی» شده و با پول‌های جمع‌آوری شده از دولت‌های غربی در حال زندگی لاکچری هستند. در تازه‌ترین موارد از این جنگ زرگری که به گفته ناظران برای پول است، علی جوانمردی، عنصر ضدانقلاب و تجزیه‌طلب، رضا پهلوی را عامل تفرقه و شکست اغتشاشات برشمرد و گفت: «مبارزه! فرزندان ما به عامل پول جمع کردن اینها تبدیل شده که فقط در لس‌آنجلس یک میلیون دلار جمع کردند.» وی اضافه کرد که رضا پهلوی در پی اغتشاشات پول‌ها را جمع کرد و دنبال زندگی خودش رفت و «ما بزودی می‌پرسیم چقدر از اسرائیل گرفتن؟» در طرف دیگر، داریوش همایون، چهره سلطنت‌طلب، مسیح علینژاد را به داستان‌سرایی و دروغ‌بافی در ماجرای ربایش یا ترورش متهم کرد و گفت واقعاً چه کسی این داستان‌ها را باور می‌کند؟
 
دستگیری عضو گروهک داعش در زابل
 خبر دیگر اینکه،فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری عضو گروهک تروریستی داعش با رصد اطلاعاتی دقیق مأموران انتظامی و سربازان گمنام امام زمان(عج) در شهرستان زابل خبر داد. به گزارش ایرنا، سردار دوستعلی جلیلیان با اشاره به اینکه پس از اطلاع از سکونت یافتن این عنصر داعشی، رصد لحظه‌ای اقدامات و تحرکات این فرد آغاز شد، اظهارکرد: سرانجام مخفیگاهش شناسایی و با اشراف دقیق اطلاعاتی طی یک عملیات منسجم و هماهنگ سربازان گمنام امام زمان(عج) در فرماندهی انتظامی و اداره اطلاعات، فرد داعشی دستگیر می‌شود. وی گفت: در تحقیقات اولیه مشخص شد این فرد که دارای تابعیت از یکی از کشورهای همسایه است با یک برنامه‌ریزی هدفمند در این منطقه به تبلیغ برای گروهک تروریستی داعش اقدام می‌کرده است.
 
 از «زن، زندگی، آزادی» تا پوشش مداوم اخبار همجنس‌بازان
 دست آخر اینکه، رسانه‌ فارسی‌زبان دولت انگلیس در جدیدترین اقدام خود، حجم اخبار مربوط به انحرافات جنسی را به طور محسوسی افزایش داده است. BBC فارسی ضمن حمایت از تروریسم و ناامنی در حوادث سال گذشته ایران، اقدامات بسیاری در زمینه پوشش خبری مسائل مربوط به همجنس‌بازان داشته است. استراتژی این تلویزیون سلطنتی اگرچه از ابتدای تأسیس بر «اسلام‌زدایی» تأکید داشته است اما آمار و شواهد حاکی از آن است که سایت اینترنتی و کانال تلگرامی BBC همزمان با ترویج شعار سیاسی «زن، زندگی، آزادی»، بیش از پیش به صورت گسترده اخبار مختلف مربوط به ترویج انحرافات جنسی را نیز به زبان فارسی منتشر می‌کند. تقریباً می‌توان گفت این رسانه متعلق به سرویس جاسوسی انگلیس به صورت روزانه و به بهانه‌های مختلف، اخبار مختلفی را در این‌ خصوص از سراسر جهان پوشش می‌دهد و به عادی‌سازی در این حوزه مبادرت دارد.
گفتنی است، سرمایه‌گذاری ضدانقلاب بر پیگیری دشمنی سیاسی خود از طریق موضوعات اخلاقی همچون عفاف و حریم خانواده با ناکامی در فاز خیابانی، به طور چشمگیری افزایش یافته است.

 

جستجو
آرشیو تاریخی