صفحات
شماره هشت هزار و صد و هشتاد و چهار - ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و صد و هشتاد و چهار - ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - صفحه ۲

اخبــار

ایسنا

نشست مشترک وزرای امور خارجه، نفت و دفاع

نشســــــت مشــــــــترک حســـــــین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، جواد اوجی وزیر نفت و محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع به میزبانی وزارت امور خارجه برگزار شد. در این نشست مهدی صفری، معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه نیز حضور داشت.

 

مهر

سفر وزیر اقتصاد به عربستان
گام دیگری درتقویت
دیپلماسی اقتصادی است

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در صفحه توییتری خود نوشت: شرکت وزیر اقتصاد در اجلاس سالانه بانک توسعه اسلامی با حضور مقامات بیش از ۵۰ کشور در عربستان و رایزنی‌های صورت گرفته در حاشیه این اجلاس، گام دیگری در تقویت دیپلماسی اقتصادی است که آورده‌های آن باعث همگرایی بیشتر در غرب آسیا خواهد شد.

 

ایرنا

دیدار وزرای دادگستری ایران و روسیه

وزیران دادگستری ایران و روسیه درباره تقویت همکاری‌های دو کشور در حوزه‌های حقوقی و قضایی رایزنی کردند. امین‌حسین رحیمی، وزیر دادگستری در این دیدار که در حاشیه اجلاس حقوقی بین‌المللی سن‌پترزبورگ انجام شد، با اشاره به اینکه پیش از این جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه، موافقت‌نامه‌های مختلف حقوقی و قضایی مانند استرداد مجرمان، انتقال محکومان و موافقت‌نامه‌های حقوقی در امور مدنی و کیفری امضا کرده‌اند، بر تقویت همکاری‌های قضایی-حقوقی با مسکو در راستای اجرای این موافقت‌نامه‌ها تأکید کرد. در این دیدار، درباره تمهیدات انتقال محکومان دو کشور نیز رایزنی و گفت‌وگو شد.

جستجو
آرشیو تاریخی