صفحات
شماره هشت هزار و صد و هفتاد و هشت - ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و صد و هفتاد و هشت - ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - صفحه ۲۰

روایت مدافع صنعت نفت از شروع جنجال

خالدی: توپ را نگرفتم ساپینتو به من فحاشی کرد!

محمد محمدی‌سدهی/ امید خالدی، مدافع صنعت نفت در گفت‌و‌گو با خبرنگار «ایران» در ابتدا در خصوص دیدار با استقلال و شانس صنعت نفت برای بقا در لیگ برتر می‌گوید:«دیدار خوبی بود و پیش از شروع بازی به دنبال کسب امتیاز مقابل استقلال بودیم که خدا را شکر توانستیم به یک امتیاز این دیدار دست یابیم. حقیقتاً شانس وجود ندارد و ما باید برای بقا در لیگ بیشتر از این تلاش کنیم. اگر به بقا در لیگ امید نداشتیم از نیم فصل خانه می‌نشستیم و بازی نمی‌کردیم.»
او در ادامه در خصوص صحنه درگیری با ساپینتو اینگونه صحبت می‌کند:«در آن صحنه توپ به اوت رفت و می‌خواستم توپ را از توپ‌جمع‌کن بگیرم اما ساپینتو توپ را برداشت و من هم رفتم و یک توپ دیگر برداشتم. ناگهان سرمربی استقلال توپ را پشت‌سر من انداخت که آن را نگرفتم و ساپینتو از این حرکت من ناراحت شد و چند فحش به من داد. نفهمیدم این فحش‌ها پرتغالی بود یا برزیلی اما گفتم این فحش‌ها را به خودت داده‌ای.»
خالدی در ادامه بیان می‌کند:«من مقطعی با برزیلی‌ها و پرتغالی‌ها کار کردم و فقط می‌دانم که فحش‌های آنها کلام عامیانه‌شان است و زمانی که توپ را خراب می‌کنند یا عصبانی می‌شوند چنین فحش‌هایی می‌دهند. پس از صحنه درگیری خسرو حیدری پیش من آمد و به او گفتم به ساپینتو فحش نداده‌ام، با وجود این آخر بازی از ساپینتو معذرت‌خواهی کردم و او هم رفتار مؤدبانه‌ای با من داشت.»
بازیکن باتجربه نفت آبادان در خصوص اینکه ساپینتو در بازی‌های گذشته هم سابقه درگیری با بازیکنان و نیمکت‌نشینان تیم حریف را داشته است، می‌گوید:«حرکات ساپینتو به خاطر هیجان زیاد است. برخی از مربیان اینگونه هستند و نمی‌توانند خودشان را کنترل کنند و چنین حرکاتی انجام می‌دهند. به هر حال در مواجهه با هیجانات هر کسی واکنش خاص خودش را دارد و حالا سرمربی استقلال هم اینگونه است. نمی‌توان خیلی به او خرده گرفت.»
او در خصوص ادعای استقلالی‌ها به گل آفساید صنعت نفت و پنالتی‌ای که به سود استقلال گرفته شد، چنین نظر دارد:«گل را خیلی خوب ندیدم اما فکر می‌کنم گل ما آفساید نبود. در صحنه پنالتی محمد محبی بدنش را روی بدن من انداخت و من نتوانستم تحمل کنم که هر دوی ما به زمین افتادیم. پنالتی آنها به هیچ وجه پنالتی نبود و من هیچ خطایی روی محبی انجام ندادم. از نظر من داور در چند صحنه به نفع آنها سوت زد که البته این سوت‌ها عمدی نیست. این سوت‌های اشتباه باعث می‌شود تیم تحت فشار قرار بگیرد یا همان توپ وارد دروازه‌مان شود. امیدوارم این اشتباهات داوری‌ها کمتر شود.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی