صفحات
شماره هشت هزار و صد و هفتاد و پنج - ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و صد و هفتاد و پنج - ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - صفحه ۱۹

خبر در خبر

  منوچهر غفاری، مدیرکل بحران استانداری البرز گفت: کاهش رطوبت و فرسایش خاک، چرای بی‌رویه دام در محدوده تالاب صالحیه، زهکشی در پایین‌دست آن برای انجام عملیات کشاورزی و... بخشی از عواملی بوده که طی سال‌های گذشته محدوده این تالاب را به یکی از منشأهای اصلی تولید گرد و غبار در استان تبدیل کرده است.
 علی سلاجقه، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اجرای طرح جامع پارک طبیعت پردیسان گفت: ایران جزو ۱۰ کشور اول دنیا در تنوع زیستی است.
 غلامرضا ابدالی، مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات‌وحش سازمان حفاظت محیط زیست گفت: ایران - یوز ماده سایت توران - در بهمن ماه سال قبل جفتگیری کرد و علائم بعدی و بویژه علائم ظاهری در اوایل اردیبهشت به گونه‌ای بود که دامپزشکان اعتقاد به احتمال بالای بارداری داشتند لیکن در هیچ مرحله‌ای سازمان، خبری رسمی مبنی بر قطعیت بارداری منتشر نکرد و همواره احتمال بارداری مطرح شد.
 جواد صدیقی، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز با اشاره به نصب اولین درخت صنعتی در سطح این کلانشهر گفت: درخت مصنوعی نصب شده قابلیت تصفیه سالانه ۶۱ میلیون مترمکعب هوای این کلانشهر را دارد.
 سید عادل مولا، معاون محیط طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: دو گوساله گوزن زرد ایرانی در پارک ملی کرخه متولد شده‌اند که نخستین تولد از این گونه حیوانی در سال‌جاری است.
 محمد درویش، فعال محیط زیست با اشاره به پیامدهای انتقال آب از دشت رامیان به آزادشهر پیشنهاد داد که هزینه انتقال آب صرف مرمت شبکه لوله‌کشی شهری در آزادشهر، ایجاد تصفیه‌خانه و تصفیه شیرآبه‌ها شود.
 مهرعلی باران چشمه، رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی تأکید کرد: ثبت فرهنگ ورزش‌های زورخانه‌ای به نام آذربایجان نتیجه کوتاهی وزارت میراث فرهنگی و گردشگری بود.
  محمد نورصالحی، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شورای شهر پیگیر انتقال صنایع آلاینده از اصفهان و تبدیل این کلانشهر به قطب فناوری و صنایع سبز در ایران است.
جستجو
آرشیو تاریخی