75 بخیه بر سرو صورت فرنگی کار طلایی

بالی: شایسته مدال جهانی هستم

مهدی بالی که با چرخه شفاف کشتی فرنگی امسال خیلی به ملی‌پوش شدن و کسب مدال جهانی امیدوار است از رکورد جالبی که از بخیه‌های سروصورتش دارد و هت تریک شدن در کسب مدال طلای وزن 97 کیلوگرم صحبت‌های جالبی می‌کند.
او بعد از کسب مدال طلا ی آسیایی بیان کرد: «من کشتی‎‌گیر کم‌تجربه‌ای نبودم، انتظار همین بود.من خیلی وقت است که به مدال آسیایی فکر نمی‌کنم، این مدال خوب است اما از نظر من مدال جهانی مهم است و امسال به دنبال این هستم که مدال جهانی بگیرم و واقعاً شایستگی این مدال را دارم. خیلی هم سخت برای رسیدن به آن تلاش می‌کنم و فقط باید به من اعتماد شود.»
دارنده 3 مدال طلای آسیا درباره کشتی آخرش با ژوژوپبکوف قرقیز که حساس و پربرخورد شده بود، گفت: قبل از اینکه به قزاقستان برویم، برای خودم طلا را کنار گذاشته بودم که فینال کشتی حساس شد. این کشتی‌گیر قرقیز، حریفی است که در مبارزه‌مان زیاد ضربه زده می‌شود چون قدش بلند است، سرش را پایین می‌آورد و این باعث می‌شود کشتی پربرخورد شود، البته از قصد هم این کار را نمی‌کند، پهلوانی کشتی می‌گیرد، به هرحال کشتی یک مبارزه پربرخورد است و این چیزها پیش می‌آید، خصوصاً در کشتی فرنگی که دائم سر درگیر است.چندتایی بخیه می‌خواست اما خودم خواستم نزنم. جالب این است که تا امروز سر و صورتم حدود 75 بخیه خورده، چندین بار ابرویم فقط پاره شده است. در هر صورت من برای دوبنده جهانی سخت می‌جنگم و آن را هم برتن می‌کنم.»
جستجو
آرشیو تاریخی