حق‌ مطهری و حسینی است که در سطح اول ملی کار کنند

گل‌محمدی: مهم‌ترین بازی‌های ما برای گرفتن جام باقی مانده است

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل گل‌گهر در جام حذفی گفت: از بچه‌ها خواستم تمرکزشان روی این بازی باشد. هنوز نه اتفاق خاصی در جام حذفی و نه لیگ برتر برای ما نیفتاده و اصلی‌ترین بازی‌ها و مهم‌ترین بازی‌های ما برای گرفتن جام باقی مانده است. بهتر است خیلی زود بازی قبل را فراموش کنیم و از حال و هوای دربی بیرون بیاییم و به بازی مقابل گل‌گهر فکر کنیم. امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم و از این مرحله عبور کنیم.
او به اظهارنظرها درباره تعداد اشتباهات داوری به سود یا ضرر تیم‌ها مطرح شده، چنین واکنشی داشت: ما از یک دوران خیلی سخت عبور کردیم و الان یک جایگاه خوب داریم. بعضی از دوستان هستند که در تلویزیون و رسانه‌ها تعلقات رنگی خاص خودشان را دارند. حواشی بازی قبل را فراموش می‌کنیم و فقط تمرکزمان باید روی این بازی باشد. اگر هر کسی آمار بخواهد ما می‌توانیم آمار دقیقی از تصمیمات داوری علیه‌مان بدهیم، اما الان وقتش نیست. اینکه قبل از بازی با مصاحبه‌ها بخواهیم روی داور فشار بیاوریم یک کار خیلی غیرحرفه‌ای است. از همه داوران می‌خواهم تمرکز خوبی در بازی‌ها داشته و اصلاً توجهی به این مصاحبه‌ها و بیانیه‌ها نداشته باشند.
گل محمدی درباره اینکه یک روزنامه خبر از پیشنهاد 50 میلیاردی یک باشگاه صنعتی به او داده، عنوان کرد: الان آخر لیگ است و خیلی‌ها دوست ندارند تیم ما موفق شود. حرف‌ها و گمانه‌زنی‌های خاصی مطرح می‌شود ولی اینکه بخواهند تیم را به حاشیه بکشانند، ما عادت کردیم. اینها بیشتر جنبه شیطنت دارد و می‌خواهند تمرکز تیم ما را به‌هم بزنند. اجازه بدهیم فوتبال راه خودش را برود و از تعلقات رنگی بیرون بیاییم. در تیم ما بازیکنان، مربیان و مدیران کار خودشان را انجام می‌دهند و ان‌شاءالله لیگ با خوبی و خوشی به پایان می‌رسد.
گل‌محمدی درباره حضور حمید مطهری در کادر فنی تیم ملی و اینکه گفته می‌شود مجتبی حسینی نیز یکی از گزینه‌های اصلی هدایت تیم امید است، یادآور شد: هر دو از مربیان زحمتکش و کاری هستند و از مربیانی به شمار می‌آیند که با جوان‌ها خوب کار می‌کنند. آمار و ارقام نشان می‌دهد که از لحاظ فنی از بهترین مربیان ایران هستند. به مطهری تبریک می‌گویم و به نظرم حقش بود و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. اگر هم تیم امید را به مجتبی حسینی بسپارند به نظرم بهترین تصمیم فوتبالی را می‌گیرند. آنها زحمات زیادی در فوتبال کشیدند و حق‌شان است که در سطح اول ملی کار کنند.
جستجو
آرشیو تاریخی