صفحات
شماره هشت هزار و صد و هفتاد و دو - ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و صد و هفتاد و دو - ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - صفحه ۱۷

جزئیات حمله خونین به یک روحانی در قم

 فرمانده انتظامی شهرستان قم با اشاره به جزئیات حمله با چاقو به یک طلبه در قم گفت: طلبه مضروب از اتاق عمل خارج شده و تحت مراقبت های ویژه قرار دارد.
سرهنگ امیر مختاری افزود: صبح دیروز در پی وقوع یک فقره تصادف منجربه جرح بین یک دستگاه خودروی تیبا و دو نفر عابر پیاده در خیابان شهدای قم، راننده خودروی تیبا که اهل قم است بعد از تصادف و پیش از خارج شدن از خودرو، اقدام به خودزنی کرده و سپس با چاقو به یکی از مصدومان حادثه که معمم است حمله ور می‌شود.
وی با بیان این که هر 3  مصدوم حادثه بلافاصله با آمبولانس به مرکز درمانی منتقل شدند و تحت درمان قرار گرفتند گفت: جراحت نفر دوم حادثه ، سطحی بوده و از بیمارستان ترخیص شده است اما روحانی که با چاقو مورد حمله قرار گرفته بود از اتاق عمل خارج شده و تحت مراقبت های ویژه قرار دارد.
وی با اشاره به این که در برخی از کانال ها خبر فوت این طلبه منتشر شده است، این خبر را تکذیب کرد و افزود: خبر فوت مربوط به حادثه دیروز صبح نیست.
مختاری با بیان این که فرد ضارب هم در بیمارستان تحت مراقبت‌های ویژه قرار داد گفت: تا زمانی که امکان بازجویی از این فرد وجود نداشته باشد نمی توان از علت و انگیزه او صحبت کرد.
جستجو
آرشیو تاریخی