شهرداری گرگان حرفی برای گفتن نداشت ولی صعود کرد

قهر جمشیدی به دلیل تعویض!

پریسا غفاری
روزنامه‌نگار

تیم بسکتبال شهرداری گرگان با پیروزی برابر ذوب آهن به فینال سوپرلیگ غرب آسیا رسید. گرگانی‌ها در حالی به فینال رسیدند که در دو بازی نیمه‌نهایی نتوانستند بازی مقتدرانه‌ای به نمایش بگذارند. در مسابقه نخست، به لطف گلزنی و درخشش بهنام یخچالی جشن پیروزی گرفتند و در بازی دوم هم با خوش‌اقبالی و گل نشدن پرتاب‌های 3 امتیازی ذوب آهن! آنها حتی نتوانستند در این بازی ارسلان کاظمی ستاره زمین و ذوب‌آهن را از کار بیندازند و او با کسب ۱۶ امتیاز، ۹ ریباند، ۶ پاس گل، ۴ توپ ربایی و یک بلاک، تأثیرگذاری ۲۶ را به نام خود ثبت کرد و بهترین بازیکن زمین شد.
با این اوصاف، بسیاری از کارشناسان می‌گویند که شهرداری گرگان با بهره‌گیری از انبوهی بازیکن ملی پوش شاخص، هنوز اقتدار لازم را ندارد و مقابل الریاضی لبنان دچار مشکل خواهد شد. همچنین این تیم بازیکنانی در ترکیب دارد که بابت تعویض‌ها اعتراض زیادی به سرمربی تیم می کنند.
حتی در این بازی، محمد جمشیدی کاپیتان شهرداری گرگان بعد از تعویض از سوی مهران حاتمی روی نیمکت ننشست و دورتر از تیمش روی یکی از صندلی‌های سالن آزادی به نشانه نارضایتی، با چهره‌ای درهم و پکر غمباد گرفت تا اینکه مربی سراغ او رفت تا به جمع هم تیمی‌هایش برگردد. این پایان کار نبود، بین دو نیمه هم جمشیدی به رختکن نرفت؛ با پایان مسابقه وقتی یکی از خبرنگاران علت را پرسید، خیلی سریع پاسخ داد: «می خواستم تمرکز کنم و دورتر از هم‌تیمی‌ها نشستم!»به غیر از اتفاقات درون زمین، هواداران گرگانی بیش از حد وارد سالن شدند که این عمل غیر قانونی، از سوی مسئولان برگزار کننده باعث شد تا تماشاگران اصفهانی اقدام به شعار علیه جواد داوری رئیس فدراسیون کنند.

جستجو
آرشیو تاریخی