هر روز برای قهرمانی کار می‌کنیم

ویرا: همسر و دخترم عاشق ایران هستند

اوسمار لوس ویرا مربی پرسپولیس، درباره مسائل مختلفی به صحبت پرداخته است. او در خصوص شرایط سرخپوشان پایتخت که به صدر جدول بازگشته‌اند، به ایسنا گفت:« وقتی به ایران آمدم در رؤیاهایم انتظار چنین لحظه‌ای را داشتم. الان فرصت خوبی است که دوباره به صدر برگشتیم و حالا که سه هفته به پایان فصل باقی مانده باید تمرکز داشته باشیم و بجنگیم و به فکر بازی‌های بعدی باشیم و تا آخر برای هواداران و رسیدن به قهرمانی بازی کنیم و بجنگیم.»
این مربی برزیلی درباره شرایط هموطنش لئاندرو پریرا در پرسپولیس توضیح داد:« ما صد درصد به لئاندرو اعتماد داریم. داریم صحبت می‌کنیم که او چطور می‌تواند خودش را با شرایط هماهنگ کند. خودش برای این موضوع وقت می‌گذارد. وقتی وسط فصل به تیمی می‌روید مهم نیست ایران باشد یا ژاپن، فرانسه باشد یا برزیل، به هر حال سخت است. باید راهکارها را پیدا کنید. شما باید هم‌تیمی‌ها را بشناسید و ایده‌های سرمربی را درک کنید. لئاندرو هر روز سخت کار می‌کند تا شرایط بهتری برای بازی پیدا کند و ما مطمئن هستیم که او می‌تواند به ما کمک کند.»
ویرا در خصوص دربی ۱۰۰ چنین نظر داد:« همه دربی‌ها در جهان سخت هستند. یک دربی در جنوب برزیل هست که تاریخچه مفصلی دارد. آنجا هم برای خود رنگ دارند و قرمز و آبی در کنار هم هستند. در چنین بازی‌هایی باید ذهن خود را خالی کنید. به بازیکنان می‌گوییم که این بازی‌ها ذهنی سرد و قلبی گرم می‌خواهد. در واقع با پا بازی می‌کنیم اما باید با ذهن این مسائل را درک کنیم. در دربی برنامه خوبی داشتیم و برنده شدیم. بازیکنان عالی بودند و توانستند از فرصت‌ها به خوبی استفاده کنند. در کل وقتی همه برنامه‌ریزی‌ها درست از آب درمی‌آید مربی‌ها راضی می‌شوند.»
او درباره زندگی در ایران هم عنوان کرد:«دوستانم در برزیل همیشه از من می‌پرسند زندگی در ایران چطور است؟ وقتی به اینجا آمدم به خاطر فوتبال آمدم چون می‌دانستم پرسپولیس تیم مهمی است. با وجود شرایط سخت به اینجا آمدم و چنین شرایطی را پذیرفتم. با این حال الان شرایط متفاوت است. همسر و دخترم به اینجا آمده‌اند و عاشق این کشور شده‌اند. آنها دوست دارند اینجا باشند. ایران مثل برزیل و بقیه کشورها مشکلاتی دارد اما باید زندگی کرد و به سبک زندگی بقیه آدم‌ها احترام گذاشت. من با زندگی در ایران هیچ مشکلی ندارم.»
جستجو
آرشیو تاریخی