اخبار

ترخیص شیرین یزدان‌بخش
از بیمارستان

شیرین یزدان‌بخش، بازیگر سینما که به دلیل عارضه مغزی در بیمارستان بستری است، امروز یا فردا مرخص و عازم منزل می‌شود. این بازیگر در حال حاضر مشکل جسمانی خاصی ندارد و به راحتی با کسانی که به عیادتش می‌روند، صحبت می‌کند.
یزدان‌بخش از اواخر هفته گذشته به دلیل سکته مغزی در بخش آی‌سی‌یو بستری و از روز دوشنبه چهارم اردیبهشت ماه به بخش عمومی منتقل شد. پزشکان برای این بازیگر داروهایی را تجویز کرده‌اند. همچنین فیزیوتراپیست برای او تمرین‌های حرکتی در نظر گرفته که در روزهای آینده باید انجام شود. این بازیگر با بازی در فیلم «لطفاً مزاحم نشوید» ساخته محسن عبدالوهاب وارد حوزه بازیگری شد و به‌مدت ۱۰ سال در این حوزه فعالیت کرد./ ایرنا

 

اجرای پرفورمنس «باز آمدم»
با تهمورس پورناظری

تهمورس پورناظری (آهنگساز و نوازنده موسیقی ایران) دوازدهم و پانزدهم اردیبهشت‌ماه در تالار وحدت تهران کنسرت «باز آمدم» را که می‌توان آن را یک پرفورمنس-کنسرت به شمار آورد، اجرا خواهد کرد.
موسیقی این اجرا براساس موسیقی اصیل ایرانی، موسیقی تنبور و موسیقی معاصر در ترکیب با موسیقی کلاسیک و موسیقی الکترونیک است که داستان هر آهنگ را گروه «حرکت» اجرا خواهد کرد. در «باز آمدم» بردیا کیارس به عنوان مایستر، این آهنگساز را همراهی خواهد کرد. تهمورس پورناظری آهنگسازی و کارگردانی این اثر را خود انجام داده و به همراه سحر بروجردی قطعات آوازی را اجرا خواهد کرد. در این کنسرت گروه۱۶ نفره حرکت با طراحی پگاه نیایی بخش داستانی را روایت می‌کنند./ روابط عمومی

 

بازگشت سعید پورصمیمی
با «خوشدلان» به صحنه

نمایش «خوشدلان» به عنوان اثری کمدی، جدیدترین نمایشنامه سعید پورصمیمی، از چهره‌های سرشناس تئاتر ایران است. این اثر نمایشی با کارگردانی پریزاد سیف خرداد سال‌جاری در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود.
 «خوشدلان» تازه‌ترین تجربه همکاری پورصمیمی و سیف بعد از اجرای نمایش «آواز قو» است که سال ۹۸ در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفت./ ایسنا

 

آغاز اکران آنلاین «طلا خون»

اکران آنلاین فیلم سینمایی «طلا خون» در پردیس نماوا، فیلم‌نت و فیلیمو از ساعت 20 چهارشنبه 6‌اردیبهشت آغاز می‌شود. فیلم جنایی «طلا خون» به کارگردانی ابراهیم شیبانی برگرفته از یک داستان واقعی است.
شهاب حسینی، حسام منظور، ترنم کرمانیان، زری خوشکام، بهار قاسمی، محمد زارعی و… در این فیلم به ایفای نقش پرداختند. فیلم سینمایی «طلا خون» با الهام از پرونده جنایی زنی به نام مهین قدیری ساخته شده است که در سال 1387 در شهر قزوین با انگیزه مالی، با قتل چند زن مسن، از آنها سرقت کرد و تحت تعقیب قرار گرفت... درباره ماجرای این جنایت، مستندی به نام «مهین»، قبلاً به نمایش درآمده است که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

جستجو
آرشیو تاریخی