گزارش و خبر

سرپرست باشگاه استقلال به «ایران» خبر داد:
پرونده استراماچونی بسته شد
بدهی 1 میلیون و  600 هزار یورویی باشگاه استقلال به آندره آ استراماچونی باعث شد تا آبی‌ها در هفته های گذشته با ماجراهای عجیبی روبه‌رو شوند. مهمترین موضوع در عدم پرداخت بدهی به این مربی ایتالیایی اخبار حذف این تیم از آسیا بود که البته حذف آبی‌ها تا به اینجا تأیید نشده است. در این شرایط حجت کریمی، سرپرست باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرنگار «ایران» اعلام داشت: «امروز پیگیر حواله‌های استراماچونی بودیم که خوشبختانه این کار انجام شد و بالاخره توانستیم پول استراماچونی را تمام و کمال حواله کنیم و پرونده او دیگر بسته شده است. آن زمان می‌توانستیم بدهی او را با رقم پایین‌تر پرداخت کنیم که این کار انجام نشد اما به هر حال موضوع استراماچونی و استقلال تمام شد. برخی‌ها فکر می‌کنند که حواله کردن پول کار ساده‌ای است اما این کار به دلیل تحریم‌ها کار بسیار سختی است. هواداران بدانند که هدف مدیریت استقلال شاد کردن دل آنهاست و امیدوارم که در ادامه مسیر هم بتوانیم باعث خوشحالی هواداران شویم.»

 

ادامه فعالیت هیأت مدیره و سرپرست استقلال
سجادی: راننده داشتن یک کارمند
در باشگاه کار درستی نبود
جلسه مجمع عمومی باشگاه استقلال صبح دیروز با حضور حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال و اعضای هیأت مدیره این باشگاه برگزار شد. در ابتدا پرویز مظلومی، عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در این نشست به بیان بخشی از مشکلات پیش روی باشگاه استقلال اشاره کرد و با توضیح اینکه مهمترین چالش پیش‌رو‌، مسائل مالی است، تأکید کرد: «هم‌اکنون این مجموعه شرایط خوبی ندارد و‌ حساب باشگاه صفر است و تیم مدیریتی جدید باید بدهی‌ها و‌ مشکلات مدیران گذشته را تسویه کند. دو برابر مبلغی که بابت بورس دریافت کردیم، بابت بدهی‌های گذشته هزینه شد.» در ادامه حجت کریمی، سرپرست باشگاه استقلال بیان داشت: «ما وارث مشکلات مالی از گذشته هستیم، این مسائل باید حل می‌شد اما نشده و تاکنون ادامه یافته است.» پس از اظهارات این دو عضو باشگاه استقلال نوبت به سیدحمید سجادی رسید و وزیر ورزش در جلسه مجمع عمومی عادی شرکت فرهنگی ورزشی استقلال گفت: «یکی از مشکلات پیش روی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس شایعه‌سازی‌هایی است که صورت می‌گیرد و وظیفه مدیران باشگاه‌ها این است که درخصوص این شایعه‌سازی‌ها و حاشیه‌ها شفاف‌سازی کنند.اینکه گفته می‌شود کارمند باشگاه راننده در اختیار داشته و یک تیم فوتبال برای یک وعده ناهار ۷۰ پرس غذا دریافت می‌کند، اتفاق خوبی نیست. مدیران باید هزینه‌ها را کم کنند. برخی اوقات اسراف‌های صورت گرفته باعث می‌شود مشکلات و حاشیه‌ها ایجاد شود.»

 

طارمی در تالار مشاهیر فوتبال پرتغال
سایت «گل پوینت» یک رسانه ورزشی پرتغالی است که به ارزیابی عملکرد بازیکنان بعد از هر بازی در اروپا
می پردازد. این رسانه پرتغالی به سختگیری شهرت دارد و امتیازاتی که از 10 به بازیکنان می‌دهد، همیشه پایین است. در این میان، کمتر بازیکنی از سال 2014 تاکنون توانسته از این سایت آماری امتیاز 10 بگیرد. در همین رابطه این رسانه پرتغالی، دیروز در گزارشی با عنوان «تالار مشاهیر: بازیکنانی که امتیاز 10 را گرفتند» به معرفی بهترین‌های تاریخ لیگ پرتغال پرداخت که نام مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه پورتو در تالار مشاهیر این رسانه آماری به عنوان یکی از 11 بازیکنی که تا الان توانستند امتیاز 10 را از این رسانه معتبر بگیرند، قرار گرفت. طارمی در سال 2022 در بازی پورتو با آروخا، هت تریک کرد و در پایان تیمش با نتیجه 5-1 به پیروزی رسید. ستاره ایرانی در این بازی موفق شد امتیاز تاریخی 10 از 10 را بگیرد.گفتنی است گل پوینت با اتمام مسابقات هفته بیست و نهم لیگ برتر پرتغال، به معرفی بهترین‌های هفته گذشته پرداخت که نام طارمی ستاره ایرانی پورتو در میان آنها بود. پورتو در هفته گذشته به مصاف پاسوس ده فریرا رفت و با نتیجه 2-0 به پیروزی رسید. ستاره ایرانی در این دیدار موفق شد گل اول تیمش را به ثمر برساند و به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. طارمی در ارزیابی فنی این سایت آماری با کسب امتیاز 7.6 از 10 در تیم منتخب هفته بیست و نهم لیگ پرتغال قرار گرفت.
 
 

 

اقدام انساندوستانه حکیمی
 در عید فطر

اشرف حکیمی، مدافع مراکشی تیم پاری‌سن‌ژرمن تعطیلات عید سعید فطر را در کشورش سپری کرد. او که اخیراً حاشیه‌هایی هم در زندگی شخصی‌اش داشته و سوژه رسانه‌ها بوده است، عید فطر را در کنار کودکان بی‌سرپرست در کازابلانکا جشن گرفت و لحظات شادی را برای آنها رقم زد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی