مسی نزدیک به خانه!

این روزها بیشتر از هر زمان دیگری، صحبت از بازگشت مسی به خانه است.
زمزمه‌هایی به گوش می رسد که پسرخلف بارسا بعد از 2 فصل جدایی و پیوستن به پاری‌سن ژرمن، به در ورودی باشگاه نزدیک شده است.مسی در سفر اخیرش به بارسلون، در برگشت سگش را با خود به پاریس نیاورد. حالا اینطور گفته می شود که به خاطر نامساعد بودن حال سگش با خانواده به این شهر  سفر کرده  تا روزهای آخر کنار او باشد، اما نمی شود حضور او در بارسلون را بی‌ربط به پیشنهاد کاتالان‌ها دانست.بارسا این روزها مدام با این ستاره در تماس است، گویا ژاوی قصد دارد هر طور شده، هم‌تیمی قدیمی را به خانه بکشاند.
مسی از طرفی پیشنهاد تمدید قرارداد با پاریسی‌ها را دارد، از طرفی دیگر هم باید به پیشنهاد وسوسه‌انگیز الهلال جواب بدهد، اما حالا طبق ادعای جرارد رومرو خبرنگار معروف اسپانیایی، به همراه  دستیاران خود با 15 چمدان، از دری متفاوت از فرودگاه  بارسلون خارج شده است که  به نظر می رسد مشکلی برای برگشت به بارسا ندارد و بین گزینه‌های روی میز،  خانه را ترجیح می دهد.
اما این وسط پرونده باز آبی اناری‌ها در یوفا ممکن است مانع این بازگشت شود.
بارسلونا با اتهام پرداخت 7.3 میلیون یورو به نایب رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا، مواجه است  و همچنان تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد. یوفا ممکن است بارسلونا را تا قبل از ماه ژوئن، موقتاً یک سال از حضور در لیگ قهرمانان محروم کند.از آنجایی که حضور در لیگ قهرمانان اروپا اهمیت زیادی برای مسی دارد، احتمالاً با متهم شدن بارسا، با این باشگاه قرارداد نمی‌بندد و یک فصل دیگر لباس پاری‌سن ژرمن را بر تن می کند.
جستجو
آرشیو تاریخی