گزارش و خبر

عیدی به هواداران پرسپولیس
رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، پس از برتری این تیم مقابل استقلال گفت: «این بهترین کادویی بود که می‌توانستیم در این روز خجسته و این عید به هواداران بدهیم. قبل از بازی به اهالی رسانه گفتم پرسپولیس فقط برای بردن آماده شده و دیدید بچه‌های ما موقعیتی به حریف ندادند. ان‌شاءالله این برد نوش جان هواداران باشد که با تمام سعی و تلاش خود تیم را تشویق کردند. چه آنهایی که موفق شدند به ورزشگاه بیایند و چه آن دوستانی که به دلیل کمبود جا نتوانستند به ورزشگاه بیایند مبارک‌شان باشد. امیدوارم شادی و لبخند آنها مستدام باشد.»

کریمی: از داوری راضی نبودیم
حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال بعد از باخت تیمش مقابل پرسپولیس گفت:«بازیکنان خوب بازی کردند و زحمت کشیدند. ما هنوز امیدوار هستیم و ناامید نمی‌شویم. داوری خوب نبود و ما اصلاً راضی نبودیم، یکی، دو موقعیت وجود داشت که متأسفانه داور به نفع گرفت.»

آرزوی تیموریان برای استقلال
آندرانیک تیموریان مربی تیم ملی، معتقد است استقلال تیم برتر دربی بود. او درباره دربی صدم گفت:«اول از همه  متأسفم که  تازه دقیقه 30 توانستم به ورزشگاه وارد شوم تا جایم را پیدا کنم. به نظرم استقلال بازی خوبی به نمایش گذاشت و تا دقیقه 87 هم سوار بازی بود، پرسپولیس هم روی ضدحملات کار می‌کرد. به هرحال این دربی است و حساسیت بازی بالاست. در حال حاضر هر دو تیم در کورس قهرمانی هستند ، اما امیدوارم استقلال در انتهای فصل قهرمان شود.»

واکنش عجیب مهدی به بازار سیاه
در حالی که بیش از 40 هزار تماشاگر، دربی را تماشا کردند، مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ واکنشی عجیب به بلیت‌فروشی دربی ۱۰۰ در بازار سیاه از خود نشان داد. سهیل مهدی درباره فروش بلیت‌های این دیدار در بازار سیاه گفت:« این نشان می‌دهد که فوتبال خیلی علاقه‌مند دارد!» او در پاسخ به این موضوع که تماشاگران با این شرایط و امکانات قبول می‌کنند که به ورزشگاه بیایند، اما امکانات مطلوب نیست، تأکید کرد:« درباره زیرساخت و سکوها، تلاش‌ها در حال انجام است.» مهدی در واکنش به انتقادات درباره عدم استفاده از همه ظرفیت ورزشگاه آزادی و اتفاقاتی که برخلاف سایر ورزشگا‌هاست، گفت: برای این موضوع باید در جایی دیگر غیر از سازمان لیگ تصمیم‌گیری شود.»

وضعیت نگران‌کننده یامگا
کوین یامگا حدود ۵دقیقه پس از شروع نیمه دوم با شرایطی نگران‌کننده به کنار زمین آمد و درحالی که دو نفر از اعضای تدارکات زیر بغل او را گرفته بودند، با درد و ناراحتی روی نیمکت نشست. به نظر می‌رسید او شرایط تماشای نیمه دوم را هم ندارد و شاید بهتر بود که با آمبولانس به بیمارستان منتقل شود. با شرایطی که از یامگا دیدیم، شاید او هفته‌های آینده هم نتواند برای استقلال بازی کند که این بدترین خبر برای ساپینتو است. البته بعد از آزمایشات پزشکی و جواب نهایی می‌شود درباره شدت آسیب دیدگی او نظر داد.

حرکت جنجالی آل‌کثیر شبیه دیبروین!
با ورود بازیکنان نیمکت‌نشین پرسپولیس، هواداران استقلال بطری‌های آب معدنی به سمت آنها پرتاب کردند. بازیکنان پرسپولیس با دویدن به سمت نیمکت قصد فرار از آن منطقه را داشتند که عیسی آل‌کثیر با حرکتی جالب جو ورزشگاه را بهم ریخت. او یکی از بطری‌هایی که جلوی پایش زمین خورد را برداشت و آب را سر کشید. حرکت عیسی ما را یاد کوین دیبروین انداخت که در ورزشگاه امارات بعد از تعویض با همین صحنه مواجه شد و یکی از بطری‌هایی که به سمتش می‌آمد را مثل توپ استپ کرد تا موجب خشم هواداران آرسنال شود. البته بازیکن سیتی رفتار حرفه‌ای‌تری داشت و  آب را نخورد. بهتر بود آل‌کثیر هم بطری آبی که نمی‌دانست چه کسی نیمی از آن را خورده تنها با پا استپ می‌کرد و اقدام به نوشیدن آن حرفه‌ای و بهداشتی نبود.

پیروانی: آزادی را درست کنید
افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس در حاشیه دربی درمورد اینکه تماشاگران بیشتری دوست داشتند وارد ورزشگاه شوند تا به جذابیت این بازی افزوده شود، گفت: «من قبلاً هم گفتم، تصمیم‌گیرنده ما نیستیم. البته سالیان سال است قانون دربی تهران ۵۰-۵۰ است اما در این بازی فکر می‌کنم ۱۰-۱۰ است. استادیوم آزادی یک نماد است و بازی‌های تیم ملی و پرسپولیس و دیگر تیم‌ها در آن انجام می‌شود و به جای اینکه پروژه‌های دیگر را افتتاح کنند، سکوهای ورزشگاه را درست کنند. از بیرون که به سکوها نگاه می‌کنیم، نمای قشنگی ندارد. چند وقت دیگر بازی‌های تیم ملی است و باید فکری شود. چند تا از این پروژه‌هایی که می‌خواهند افتتاح کنند را کم کنند و ورزشگاه آزادی را درست کنند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی