هیجان در انتهای جدول لیگ برتر، در انتظار نتیجه سپاهان

هفته بیست و هفتم لیگ برتر، امروز با انجام 4 مسابقه دیگر به پایان می‌رسد. آلومینیوم از ساعت 16 در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک، میزبان ذوب‌آهن است. شاگردان سید مهدی رحمتی که هفت هفته است به پیروزی نرسیده‌اند، 34 امتیازی هستند. این در حالی است که شاگردان مهدی تارتار که برابر نفت مسجدسلیمان شکست خوردند، 30 امتیازی هستند.  بازی رفت در شرایطی با برتری 1-0 ذوب‌آهن به پایان رسید که آلومینیوم هنوز در لیگ برتر موفق به شکست دادن ذوب آهن نشده است.
مس رفسنجان از ساعت 16:30 در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان، دربی کرمان را برابر تیم همنام و هم خانواده‌اش، مس کرمان برگزار می‌کند؛ دیداری که برای تیم‌های قعرنشین اهمیت دارد و به همین دلیل صنعت نفت درخواست همزمانی مسابقه خود با مس را داشت که مورد تأیید قرار نگرفت. شاگردان محمد ربیعی که در بازی قبل‌شان برابر سپاهان بازنده شدند، 40 امتیازی هستند. شاگردان فرزاد حسین خانی هم که در پنج بازی گذشته‌شان به پیروزی نرسیده‌اند و دو شکست پیاپی داشته‌اند، 21 امتیازی هستند و برای بقا می‌جنگند. بازی رفت را مس رفسنجان 2-0 برد. سپاهان از ساعت 18:30 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان، پذیرای ملوان است. شاگردان ژوزه مورایس که با 55 امتیاز یکی از مدعیان اصلی قهرمانی به شمار می‌روند، در حالی به مصاف ملوان می‌روند که به نظر می‌رسد روی کاغذ کار راحتی برای پیروزی در این بازی داشته باشند.
 البته شاگردان مازیار زارع در بازی رفت، توانستند سپاهان را با تساوی بدون گل متوقف کنند و باید دید آنها که در هشت بازی گذشته‌شان به پیروزی نرسیده‌اند و در جدول 25 امتیازی هستند، دوباره موفق به این کار می‌شوند یا خیر. در آخرین بازی هم، فولاد از ساعت 19:30 در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز، به مصاف نفت مسجدسلیمان می‌رود. شاگردان علیرضا منصوریان که در جدول 35 امتیازی هستند، حالا باید با نفتی دیدار کنند که هفته قبل اولین بردشان را با مربیگری ابراهیم اشکش کسب کردند و باید دید این بار هم می‌توانند به موفقیت برسند تا به بقا امیدوار شوند یا خیر. بازی رفت با برتری 4-1 فولاد به پایان رسید.

 

پیروزی تراکتور برابر پیکان

در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال، دیروز از ساعت 15:30 دو تیم تراکتور و پیکان در ورزشگاه یادگاری امام(ره) به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 1-0 به سود سرخپوشان تبریزی به پایان رسید. در این دیدار محمد قنبری با پاس گل ابوالفضل رزاق‌پور در دقیقه 16 موفق شد دروازه پیکان را باز کند تا شاگردان پاکو خمز سه امتیاز خانگی را دشت کنند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی