صفحات
شماره هشت هزار و صد و شصت و سه - ۲۸ فروردین ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و صد و شصت و سه - ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - صفحه ۲

اخبـــار

خبرگزاری صداوسیما

خبرگزاری صداوسیما

جمعی از دانشجویان و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌‍‌ای، رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند. این دیدار که به‌رسم هرساله در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، روز سه‌شنبه 29 فروردین ماه برابر با روز 27 ماه مبارک رمضان در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.جمعی از دانشجویان به‌نمایندگی از تشکل‌های مختلف علمی و سیاسی دانشجویی در این دیدار سخنانی را مطرح می‌کنند.

 

پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری

مسکن مستأجران
موضوع جلسه هیأت دولت
 

آیت الله رئیسی در جلسه عصر روز گذشته هیأت دولت، با اشاره به تصمیمات اخیر شورای‌عالی مسکن و نیز نزدیکی فصل جابه‌جایی‌ها، از وزیر مسکن خواست با هماهنگی دستگاه‌های ذیربط، تدابیر لازم را برای تسهیل شرایط تأمین مسکن مورد نیاز مستأجران در نظر گیرد.رئیس‌جمهور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تأثیر بازار بورس بر سایر بازارها، بر مدیریت وزیر اقتصاد در هماهنگ کردن همه بخش‌های مرتبط برای عملکرد صحیح این بازار تأکید کرد.دکتر رئیسی در بخش دیگری از جلسه دیروز دولت از خدمات و تلاش‌های دکتر میرکاظمی در سازمان برنامه و بودجه قدردانی کرد و مهم‌ترین اقدامات انجام شده در دوره مدیریت وی را تدوین بودجه انقباضی برای سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ و پیشگیری از ناترازی‌ها و کسری بودجه با وجود مشکلات اقتصادی عنوان کرد.رئیس‌جمهور، ستاد اطلاع‌رسانی‌ و تبلیغات اقتصادی کشور را هم مکلف کرد با تبیین دقیق و به‌موقع تصمیمات دولت و شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا، اقدامات لازم را به‌منظور پیشگیری از تشتت خبری در حوزه اقتصادی به عمل آورد.

 

ایسنا

شرایط دریافت یارانه مجدد احزاب و گروه‌های سیاسی
دبیرخانه کمیسیون ماده ۱۰ قانون نحوه فعالیت گروه‌های سیاسی اعلام کرد که دریافت مجدد یارانه احزاب به ارائه گزارش مالی از سوی احزاب و گروه‌های سیاسی و تأیید آن توسط کمیسیون احزاب است و لازم است تا گزارش مالی سال ۱۴۰۱ را شامل درآمدهای مالی و صورت‌هزینه‌های حزب متبوع حداکثر ظرف ۳۰ روز آینده به دبیرخانه کمیسیون احزاب ارائه کنند.

 

مهر

اولین نشست مشترک وزارت کشور و شورای نگهبان درباره انتخابات 1402
هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان از برگزاری اولین نشست مشترک وزیر کشور و مسئولان امور اجرایی و انتخابات کشور با دبیر و اعضای حقوقدانان شورای نگهبان، در راستای بررسی مسائل انتخابات پیش رو خبر داد. در این جلسه که به میزبانی شورای نگهبان برگزار شد درباره مسائل انتخابات پیش رو مانند اصلاح قانون انتخابات و تدابیر و راهبردهای مدنظر رهبر معظم انقلاب بحث و تبادل نظر شد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی