اخبار

حضور جامعه ورزش در روز قدس

جامعه ورزش هم دیروز همپای مردم با حضور در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس از مردم فلسطین حمایت کردند.در راهپیمایی روز قدس جامعه ورزش و جوانان، سینا کلهر معاون توسعه فرهنگی و ورزش همگانی، پولادگر معاون توسعه امور ورزش، میرجلیلی رئیس بسیج‌ ورزشکاران، کاظمی پور معاونت ورزش بانوان، باران‌چشمه رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی، جوادی مدیرکل ورزش و‌ جوانان استان تهران، تاج رئیس فدراسیون فوتبال، پاکدل رئیس فدراسیون هندبال و سازمان‌های مردم نهاد، قهرمانان، پیشکسوتان و ورزشکاران رشته‌های مختلف با حضوری پرشور، با پیروی از فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) برای  گرامیداشت روز قدس و لبیک به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، علاوه بر محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی بر ادامه مقاومت اسلامی و ایستادگی برابر زیاده‌خواهی‌ها و تجاوزات بی‌رحمانه اسرائیل جنایتکار و کشورهای غربی حامی این رژیم جعلی، تأکید کردند.

 

ساخت کمپ هندبال؛ 
به شرط موافقت وزیر

علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال، از مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز، قول ساخت کمپ تیم‌های ملی را گرفت. او با شروع دوره جدید ریاستش در فدراسیون هندبال، با دعوت از مهیار عسگریان مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز برای بازدید از فضا و امکانات موجود فدراسیون هندبال قول مساعد گرفت تا با موافقت وزیر ورزش، کمپ تیم‌های ملی هندبال ساخته شود.  

 

مربی تیم ملی شطرنج از روسیه می‌آید

فدراسیون شطرنج، مربی تیم ملی را از روسیه می‌آورد. به گفته شادی پریدر نایب رئیس فدراسیون، این مربی روسی سال‌ها قهرمان جهان و از مربیان تاپ شطرنج دنیاست ، اما وقتی قراردادش نهایی نشده ، اسمش مطرح نمی‌شود. مربی تیم ملی با نهایی کردن قراردادش ، از اردیبهشت ماه کارش را در ایران شروع می‌کند.

 

وزنه برداران در لیست نادو

9 وزنه‌بردارایران درفهرست کنترل دوپینگ فدراسیون جهانی برای سال ۲۰۲۳ قرار دارند. کیانوش رستمی، علی داوودی، علیرضا یوسفی، رسول معتمدی، مهدی کرمی، پیمان جان، مصطفی جوادی، رضا دهدار والهام حسینی نفراتی هستند که اسامی آنها دراین فهرست ثبت شده است.مأموران بین‌المللی مبارزه با دوپینگ، اسفند ۱۴۰۱ و فروردین ۱۴۰۲ نیز با حضور درایران به سراغ این نفرات رفته و از آنها تست دوپینگ گرفتند. این۹ وزنه‌بردارهرزمان باید آماده دادن تست دوپینگ باشند.

 

بوکس مانه و سانه در رختکن
عکس نوشت

سادیو مانه بعد از شکست سنگین مقابل سیتی با مشت از خجالت سانه درآمد.ظاهراً مانه از بازی سانه مقابل سیتیزن‌ها راضی نبوده، همین هم باعث شد تا بعد از درگیری لفظی  در رختکن مشتی نثار او کند.این مشت به مذاق مسئولان بایرن خوش نیامد. حالا سادیو مانه از لیست بازی با هوفنهایم خط خورد و علاوه بر این هم جریمه نقدی خواهد شد.حتی عذرخواهی ستاره سنگالی هم فایده نداشت و ادامه حضور او در بایرن مشخص نیست.

جستجو
آرشیو تاریخی