سیتی با شکست بایرن برای رئال نقشه کشید

پپ در انتظار تیم کارلتو!

 بازی‌های رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه گذشته با شکست سنگین بایرن مونیخ در ورزشگاه اتحاد شروع شد.
سیتزن‌ها در ادامه روند فوق‌العاده در بازی‌های اخیر، این بار در لیگ قهرمانان اروپا با برد 3-0 با بولدوزر از روی باواریایی‌های بحران زده عبور کردند.
همه چیز برخلاف برنامه‌های مدیران بایرن مونیخ پیش رفت؛ در حالی که بعد از اخراج ناگلزمن همه منتظر نتایجی درخشان بودند، توماس توخل در اولین مأموریت جدی خود ناکام بود. او برای صعود باید در خانه از هفت خان رستم عبور کند و به نظر می رسد همین نتیجه کافی است تا پپ در نبرد غول‌ها شاخ توخل را بشکند.در دیگر بازی هم رئال مادرید با برد 2-0 مقابل چلسی ناخوش احوال به برتری رسید و آنچلوتی به رکورد تاریخی دیگری دست یافت .حالا هیچ سرمربی ای به اندازه کارلتو در لیگ قهرمانان اروپا با کهکشانی ها به پیروزی نرسیده است.لمپارد که بتازگی خرابه‌های گراهام پاتر را تحویل گرفته در این بازی کاری از پیش نبرد و حالاحالاها برای بازگرداندن آبی‌های لندن به روزهای خوش کار دارد.
کمی آن طرف تر در پرتغال اینتر با برد 2-0 مقابل بنفیکا سومین برد خود در 4 تقابل رودر رو را به دست آورد. اینزاگی سرمربی اینتر که بیشتر از هر زمان دیگری خود را به در خروجی باشگاه نزدیک می‌دید، با  عرض اندام در این بازی صدرنشین لیگ پرتغال را در خانه شکست داد.
در دیگر بازی تمام ایتالیایی هم میلان در سن سیرو 1-0 ناپولی را مغلوب کرد .این درحالی است که روسونری چندروز پیش هم در جریان سری آ ، 4 – 0 شاگردان اسپالتی را به زانو در آورده بود.
جستجو
آرشیو تاریخی