صفحات
شماره هشت هزار و صد و شصت و یک - ۲۶ فروردین ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و صد و شصت و یک - ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - صفحه ۱۵

خبر در خبر

 فهیم چتین، سرکنسول ترکیه در ارومیه با بیان اینکه طبق توافق ایران و ترکیه، طرفین باید در راستای توسعه تجارت به هدفگذاری خود مبنی بر حجم تجارت ۳۰ میلیارد دلاری برسند، گفت: یکی از بهترین‌ راه‌ها برای رسیدن به این هدف توسعه گردشگری است که در این راستا ما تمام تلاش خود را برای شناساندن ظرفیت‌های گردشگری هر دو کشور به کار می‌گیریم.
 صفر علیمردانی، مدیرعامل اتحادیه منابع طبیعی و آبخیزداری و مرتعداران استان اصفهان، کمبود نقدینگی را بزرگ‌ترین مشکل تعاونی‌های منابع طبیعی استان دانست.
 بهرامعلی ظاهری، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان گفت: تعداد گونه ارزشمند و در خطر انقراض گورخر ایرانی بر اساس آخرین سرشماری انجام شده در پارک ملی توران استان ۱۸۰ رأس است.
 رضا قاسمیان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت:جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های اقتصادی استان اردبیل و جلب همکاری با کشورهای عضو اکو است.
 حسن اکبری، معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست آخرین وضعیت ایمن‌سازی جاده عباس‌آباد را برای یوزپلنگ آسیایی تشریح کرد و گفت: این بار وزارت راه و شهرسازی قصد جدی برای ایمن‌سازی جاده‌ها دارد. زمان آغاز و انجام عملیات از موضوعات مربوط به وزارت راه و شهرسازی است.
 ولی جهانی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان گفت: چهار بنای تاریخی روستای کسما در شهرستان صومعه‌سرا در فهرست آثار ملی ثبت می‌شوند.
 روابط عمومی اداره کل حفاظت از محیط زیست مازندران اعلام کرد که اولین گوساله گوزن زرد ایرانی در سال ۱۴۰۲ در این استان متولد شد.
 رضا شرفی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از آماده‌باش خودروهای امدادرسان تخصصی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران برای بارندگی‌های پیش‌رو خبر داده و گفت: بیش از ۱۶ خودروی تخصصی و دو کمرشکن، تانکر سوخت و ناظرین در مناطق در نقاط آبگیر و حاشیه رودخانه‌ها در آماده‌باش کامل هستند و تا پایان هشدار مستقر خواهند بود.
 سعید جاویدبخت، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: از تصرف بالغ بر یک هکتار از اراضی ملی در محدوده پلیس‌راه یاسوج-اصفهان در کمترین زمان ممکن جلوگیری شد.
جستجو
آرشیو تاریخی