صفحات
شماره هشت هزار و صد و پنجاه و نه - ۲۱ فروردین ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و صد و پنجاه و نه - ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - صفحه ۲۲

ادامه روند افزایشی آمارهای کرونا در کشور

بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز منتهی به روز گذشته متأسفانه مجدداً جانباختگان ناشی از کرونا در کشور افزایش داشته و ۴۲ بیمار جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند. ۸۴۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۴۴۳ نفر از آنها بستری شدند. ۸۳۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.
در حال حاضر ۱۸ شهرستان در وضعیت قرمز، ۷۶ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۲۷ شهر در وضعیت زرد و ۱۲۷ شهر کشور نیز در وضعیت آبی قرار دارند.
آمارهای روزانه کرونا در کشور نشان می‌دهد که از یکم تا نوزدهم فروردین ۱۴۰۲، ۴۸۰ مورد مرگ و میر داشته‌ایم.
با مرور آمار روزانه وزارت بهداشت از کرونا، می‌بینیم که در سال جدید موارد مرگ و میر روزانه همواره دو رقمی بوده است. این در حالی است که از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان اسفند سال گذشته، ۲۳۰ روز مرگ و میر کرونایی در کشور تک رقمی و صفر بود. ‌اولین روز بدون مرگ و میر کرونا در کشور، باز می‌گردد به ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ که بعد از ۸۳۱ روز، مورد فوتی نداشتیم. در روزهای زمستان که آمار مرگ و میرهای کرونایی در جهان و در پیک هشتم بسیار بالا بود، در ایران روزهای آرام کرونایی طی شد و حالا با توجه به سفرهای نوروزی به نظر می‌رسد پیک هشتم تازه دارد در کشور تجربه می شود. کارشناسان این روزها بیش از هر چیز بر استفاده از ماسک تأکید دارند.
جستجو
آرشیو تاریخی